جمعی از دانش اموزان پایه نهم و دوازدهم خواستار لغو امتحانات حضوری شدند

 

به گزارش خبرنگار هفته نامه افق کویر، صبح امروز،پنج شنبه،شانزدهم اردبیهشت ماه، جمعی از دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم به قصد حضور در آموزش و پرورش بافق، خواستار اعلام اعتراض خود به برگزاری حضوری امتحانات پایان ترم را داشتند.
یکی از دانش آموزان به خبرنگار افق کویر گفت: تعدادی ازدانش آموزان پایه دوازدهم قصد دیدار با رییس آموزش و پرورش و بیان مشکلات خود در این باره را داشتیم که متاسفانه جلوگیری به عمل آمد و موفق نشدیم.
یکی از دانش آموزان گفت: آموزش ما در طول یکسال گذشته به صورت آنلاین بوده است؛ چگونه توقع دارند حضوری امتحان بدهیم.
وی افزود: این عمل آموزش و پرورش عادلانه نیست؛ درصورتی باید آموزش و پرورش امتحانات را حضوری برگزار کند که ما حضوری آموزش دیده باشیم.
محمد رضا قاسم زاده، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق در گفتگو با هفته نامه افق کویر از تجمع دانش آموزان ابراز بی اطلاعی کرد و گفت: موضوع را پیگیری می کنم.
وی افزود: از آنجایی که معدل پایه دوازدهم در کنکور سراسری تأثیر گذار است امتحانات به صورت حضوری برگزار می گردد تا شرایط برای همه دانش آموزان یکسان باشد و حقی از کسی ضایع نگردد.
وی تصریح کرد: روز شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ستاد ملی کرونا تصمیم نهایی را جهت برگزاری امتحانات به صورت حضوری یا غیر حضوری اعلام می نماید.

اکرم عباسی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در