دیدار با فرماندار بافق به مناسبت هفته دولت

دیدار با فرماندار بافق به مناسبت هفته دولت
فرمانده انتظامی بافق با جمعی از مسئولان انتظامی شهرستان، هفته دولت را به فرماندار بافق تبریک گفت.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به مناسبت هفته دولت سرهنگ “شهرام طولابی نژاد” با حضور در فرمانداری شهرستان ضمن یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت را به فرماندار بافق تبریک گفت.
طولابی نژاد از فرماندار بافق به عنوان نیروی انقلابی و جهادی یاد کرد و افزود: فرمانداری بافق همیشه در کمال صداقت و درستکاری در سنگر خدمت به مردم و در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی خالصانه از هیچ کوششی دریغ ننموده که جا دارد از زحمات و تلاشهایشان تقدیر و تشکر گردد.
“سید مهدی طلایی مقدم” فرماندار بافق نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات نیروی انتظامی در راستای نظم و امنیت شهر، گفت: امنیت و سلامت دو نعمت مهم هستند که باید همیشه قدر این دو نعمت را بدانیم و شما سبز پوشان در راستای امنیت شهر تلاش فراوان دارید و نعمت سلامت نیز امروزه بر کسی پوشیده نیست و‌ امیدواریم که با از بین رفتن ویروس کرونا دیگر شاهد اتفاقات ناگوار برای افراد نباشیم.
وی با اشاره به تلاش های نیروی انتظامی شهرستان در راستای عدم افزایش سرقت ها در بافق از سرهنگ طولابی نژاد تقدیر و تشکر کرد و گفت فرمانداری موفق است که در کنار فرمانده انتظامی شهرستان همکاری و هماهنگی داشته باشد و ما موفقیتمان را مدیون تلاش ها و زحمات شما می دانیم.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

مسابقات فوتسال جام رمضان

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مسابقات جام