تأمین فضا برای مدرسه پسرانه صدرا برعهده سازمان تبلیغات اسلامی

 به گزارش هفته نامه افق کویر، در گفتگویی کوتاه “محمدرضا قاسم زاده” مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق به پیامک های مردمی سامانه ۱۰۰۰۲۸۵۳ افق کویر پاسخ داد.
افق کویر:برخی از دروس از جمله قرآن، هدیه های آسمانی و ورزش در برخی مدارس به آن اهمیت داده نمی شود آموزش و پرورش در این زمینه نظارت بیشتری باید داشته باشد. چه توصیه ای به مدیران مدارس در این حوزه دارید؟
همه ی دروس در مدارس از درجه اهمیت خاص خود برخوردارند و مدیران مدارس و معاونین مدارس بر این امر نظارت دارند.
افق کویر: برخی خانواده ها مخالف نحوه برگزاری غیرحضوری مدارس هستند، تا چه زمانی این روند ادامه دارد و آیا نظارتی صورت می گیرد یا خیر؟
مدارس کاملا حضوری و بصورت ترکیبی اداره می شود.
افق کویر: برخی از خانواده ها از اقدام ناشایست یکی از معلمین مدارس بافق نسبت به تنبیه یک دانش آموز و ضرب و شتم آن گلایمند بوده و خواستار پیگیری از طریق آموزش و پرورش شدند؛ توصیه شما نسبت به رفتار چنین معلمانی چیست؟
شکایتی از مدرسه مذکور دریافت نشده است.
افق کویر: مدرسه پسرانه صدرا فرسوده بوده، دانش آموزان و خانواده آنان از وضعیت آن گلایمند هستند چه اقدامی برای نوسازی این مدارس شده است؟
مدرسه پسرانه صدرا وابسته به سازمان تبلیغات است و تامین فضا می بایست توسط سازمان صورت گیرد که تاکنون اقدامی نکرده اند و به وعده های قبلی مبنی بر در اختیار گذاشتن طبقه همکف ساختمان تازه تاسیس به این امر عمل ننمودند.
افق کویر: نظرتان در خصوص تریبون آزاد روز ۱۳آبان با توجه به اینکه به تعدادی از دانش آموز اجازه صحبت داده نشد، چیست؟
تریبون آزاد مربوط به این مدیریت نیست و توسط شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اجرا شده است.

الهام نصیرزاده

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در