نامه امام زمان به شعییان: دوست دارید چه جمله‌ای در آن برای شما نوشته باشند؟!

به گزارش هفته نامه افق کویر؛ خبرنگار هفته نامه افق کویر با مطرح کردن این پرسش در فضای مجازی”اگر امام زمان‌ علیه السلام نامه‌ای برای شما بفرستند، دوست دارید چه جمله‌ای در آن برای شما نوشته باشند؟!” با بازخوردهای متفاوتی روبرو شد که در ادامه بخشی از پاسخ های دریافتی را می خوانید:
فاطمه از تهران اظهار کرد: شاید آقا(حضرت مهدی(عج)) این گونه برایم بنویسید، من از تو انتظار بیشتری دارم؛ چرا گناه انجام می دهید؟ چرا حجابت با مادرم زهرا فرق دارد؟ برای فرجم دعا کنید.
زهرا از قم گفت: دوست دارم امام زمان(عج)، در نامه برایم بنویسد از شما راضی هستم و زیارت کربلا را برایم امضا کند.
نرگس از کرمان گفت: دوست دارم آقا برایم بنویسد، این جمعه، جمعه ظهور من است، شیعیان آخر به آرزویتان رسیدید.
سمیه از بافق اظهار کرد: دوست دارم آقا امام زمان (عج) در نامه اش بنویسد که شما و خانواده ات جزء یاران من هستید.
فاطمه از یزد گفت: اگر اقا امام زمان(عج) ما را لایق بداند و برای ما نامه بنویسد،ازوی می خواهم به خاطر گناهانی که انجام داده ام مرا ببخشد و ای کاش در جواب نامه می نوشت که شما را بخشیدم.
معصومه از زنجان بیان کرد: دوست دارم آقا در نامه برایم بنویسد که نامت در لیست منتظرانم ثبت شد، منتظر بمان به زودی زود ظهور خواهم کرد.
رضوان از اصفهان گفت: دوست دارم آقا برایم بنویسد، در شب های قدر پرونده اعمالت را دیدم واز تو راضی هستم.
وی افزود: دوست دارم آقا بگوید همیشه در نمازهای شب برایت دعا می کنم که عاقبت به خیر شوی و تو از یارانم هستی.
وی تصریح کرد: ای کاش همین گونه شود و جز یاوران حضرت مهدی(عج) باشیم.
یکی از محبان امام زمان وساکن شهرمشهد گفت: دوست دارم برایم بنویسد به عنوان دختر مسلمان چقدر خوب حجاب کردی ومن از تو راضی هستم.
مریم از قم گفت: اگر لایق باشیم که ما جز افرادی باشیم که حضرت نامه برای ما بنویسد، دوست دارم در آن نوشته باشد، من به زودی به دیدار منتظرانم می آیم و ظلم را نابود می کنم.
فاطمه از شیراز اظهار کرد: اگرنامه امام زمان (عج) به دستم برسد، ازخوشحالی حتی فرصت بازکردن نامه را پیدا نخواهم کرد وازشوقم جان می دهم. مولای من،من نالایق کجا و نامه ی شما کجا؟!
زهرا از کرمان گفت: دوست دارم حضرت برایم بنویسد، حالا که مسیر درست را انتخاب کردی، شفاعتت می کنم.
وی افزود: ان شاا… که امام زمان(عج) ما را تنها نگذارد و به ما کمک کند.اللهم عجل لولیک الفرج
اعظم از یاسوج بیان کرد: دوست دارم آقا در نامه برایم بنویسد که می دانم صبح های جمعه به عشق دیدن و فرجم بیدار می شوی و دعای ندبه می خوانی. ان شاا… فرجم نزدیک است.
معصومه از کرج گفت: اگر امام زمان(عج) من گناهکاررا لایق بدانند، دوست دارم بنویسند دوستان، خانواده و در آخر توجز لیست منتظرانم هستی.
نجمه از بافق اظهار کرد: ای کاش می شد نامه ایی از طرف صاحب الزمان(عج) دریافت کنیم !
وی افزود: من دوست داشتم، آقا به من بگوید در وقت ظهور یکی از سربازهای من هستی.
هانیه از قم اظهار کرد: احسنت! خیلی سوال زیبایی بود؛ ولی من لیاقت دریافت نامه از طرف آقا را ندارم، ای کاش داشتم و به من می گفت: به آرزویت که دیدار من هست به زودی زود خواهی رسید.
لیلا از تهران بیان کرد: در فرهنگ ما ایرانی ها این گونه است که ما باید از بزرگترهای خود یاد کنیم؛ چون ما محتاج نگاه پر مهر امام زمان(عج) هستیم؛ ولی اگه آقا امام زمان(عج) مانند همه باباهای مهربان بزرگواری کردند و برایم نامه نوشتند. دوست دارم در نامه برایم بنویسد از تو وخانواده ات راضی هستم .
رقیه از بافق گفت: دوست دارم امام زمان (عج) برایم بنویسد، انتظارواضطراب دیگر به پایان رسید، به مردمان شهر خبر دهید این جمعه خواهم آمد و جهان رابه آرامش خواهم رساند،ظهورمن یعنی استجابت تمام آرزوهای زمین…
گفتنی است که بیش از ۵۰ پیام در موضوع” نامه امام زمان به شعییان” به دست ما رسید که گلچینی از نامه ها در این شماره درج گردید.

معصومه غلامرضاپور

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل