بیمارستان ۹۶تخت‌خوابی بافق در انتظار تخصیص اعتبار

به گزارش هفته نامه افق کویر “دکترمعظمی” معاون اداره کل منابع فیزیکی و طرح‌های عمرانی وزارت بهداشت، در حاشیه سفر به شهرستان بافق که در روز پنج شنبه ۱۲ خردادماه سال جاری انجام شد، درباره روند پیگیری ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی گفت: طبق قانون کشور، طرح های عمرانی باید ردیف بودجه داشته باشد تا بتوانند اعتبار مصوب از سازمان برنامه و بودجه بگیرد.
وی افزود: طرح بیمارستان ۹۶ تختخوابی بافق تا امروز که دربا ره آن صحبت شد، ردیف اعتباری نداشته و مصوب سازمان برنامه و بودجه نبوده است.
معظمی تصریح کرد: ولی به دلیل اینکه با کمک شرکت سنگ آهن مرکزی، ساخت این بیمارستان شروع شد، وزارت‌خانه نیز کمک کرده و حدود ۷۰ میلیارد تومان تاکنون به این پروژه تزریق شده که بخش کمی از آن را شرکت سنگ آهن پرداخت کرده است.
معاون اداره کل منابع فیزیکی و طرح عمرانی بهداشت گفت: درصورتی که اعتبارات ماده ۳۷ را از سوی سازمان برنامه و بودجه تخصیص دهند، این طرح جزء اولویت‌های اول ما است؛ اما باید نماینده مجلس، فرمانداری و شرکت سنگ آهن مرکزی نیز کمک کنند.
وی در پایان اظهار کرد: برای ساخت و بهره برداری بیمارستان باید همه کمک کنند و وزرات خانه در اولویت است که تخصیص دهد و قول می دهیم که تا پایان سال طرح بیمارستان ۹۶ تختخوابی را تمام کنیم.

معصومه غلامرضاپور- حدیث عباسی|

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در