۱۰ درصد افزایش حقوق چقدر مشکلات زندگی پرستاران را حل می کند؟!

به گزارش هفته نامه افق کویر، در روز پنج شنبه ۱۲ خردادماه سالجاری دکتر”سید محمد پورحسینی” مشاور وزیر بهداشت و مدیر کل حوزه وزرات، دکتر “ فروزان فر”، مشاوره اجرایی معاون درمان وزرات بهداشت و آموزش پزشکی کشور، به همراه چند تن از مسئولین وزرات خانه، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان یزد و معاونین همراه دانشگاه علوم پزشکی، صباغیان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بافق و برخی از اعضای شورای شهر به منظور پیگیری مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان بافق از بیمارستان ولی عصر(عج) و همچنین بیمارستان ۹۶ تخت خوابی در حال ساخت شهرستان بافق بازدید کردند.
دکتر” فروزان فر”، مشاوره اجرایی معاون درمان وزرات بهداشت و آموزش پزشکی کشور؛ ضمن بازدید از بیمارستان ولی عصر(عج) بافق، از نزدیک در جریان مشکلات پرستاران این مجموعه قرار گرفت.

بیان مشکلات کارکنان
فوریت های پزشکی شهرستان بافق
“سعید ملک زاده” نیروی فوریت های پزشکی شهرستان بافق به نمایندگی از کارکنان فوریت های پزشکی شهرستان بافق، ضمن خوش آمد گویی به دکتر فروزان فر و مسئولین همراه، مشکلات اورژانس را چنین برشمرد:
۱-عدم اجرای طرح ارتقای بهره وری جهت پرسنلی که در ساعات استراحت درپایگاه های اورژانس معادن شیفت هستند.
۲_عدم‌اجرای طرح ارتقای بهره وری از سال ۱۳۹۰ جهت نیروهای اورژانس استان درحالی که در دیگراستان ها اجراشده است.
۳_عدم درج فوق العاده خاص جهت نیروهای دانشگاه علوم ‌پزشکی
۴_درخواست اصلاح سنوات ارفاقی ناشی از سختی کار هنگام بازنشستگی(درحال حاضرمیزان آن برای نیروهای اورژانس با پرستاران شاغل درستاد یکسان و به ازای هرسال یک ماه است.)
مستندات را مکتوب کنید
تا مورد بررسی قرار بگیرد
دکتر فروزان فر، در ادامه صحبتهای ملکزاده، ضمن تشکر از مجموعه پرستاران بافق گفت: این که نیروهای اورژانس زحمت کش بوده و کارشان با سختی همراه است، هیچ گونه شک و تردیدی در آن نیست.
وی با بیان این که هر کدام از این مسائل و صحبت ها به حیطه ای مرتبط می شود، افزود: این مستندات را مکتوب نمایید تا این مسایل با دکتر”سید محمد پورحسینی” مشاور وزیر بهداشت و مدیر کل حوزه وزرات مورد بررسی قرار بگیرد؛ امیدوارم بتوانم انجام وظیفه نمایم.
سپس “خانم شیری” پرستار بخش بیمارستان بافق، ضمن خوشامدگویی به دکتر فروزان فر اظهار کرد: کاش ما پرستارها از لحاظ حقوق دل گرمی داشتیم، در زمان کرونا همه جا در بوق و کرنا کرده بودند که فوق العاده خاص به پرستارها تعلق می گیرد در حالی که این طرح برای ما اجرا نگردید.
وی افزود: امسال فقط ۱۰ درصد حقوق ما افزایش یافته است که بنده با ۲۱ سال سابقه، با پرستاری که ۶ ماه سابقه کار دارد مابه تفاوت چندانی نداریم.
این ده درصد افزایش حقوق
چقدر مشکلات زندگی ما را حل می کند؟!
امیرحسین پورسلطانی یکی دیگر از پرستاران بیمارستان ولیعصر(عج) بافق ضمن تأیید حرفهای “خانم شیری” گفت: آقای دکتر با همه سختی ها، مشکلات حل می شود، ولی ده درصد افزایش حقوق امسال برای هیچ کدام از ما قابل قبول نیست؛ این ده درصد افزایش حقوق چقدر مشکلات زندگی پرستاران را حل می کند؟!
دکتر فروزان فرکه در جمع خبرنگاران و مسئولین قرار داشت، جواب داد: ممنون از زحمات شما پرستارها، قطعاً صدای شما را اینجا افرادی شنیده اند که به نوعی می توانند تأثیر گذار باشند.

معصومه غلامرضاپور- حدیث عباسی|

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در