در دیدار حمیدیان و کریم نژاد مطرح شد: همکاری مثبت و سازنده شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران با شرکت سنگ آهن مرکزی

مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران و خدایار کریم نژاد ، سرپرست جدید شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در جلسه ای مشترک به بررسی همکاری های مشترک پرداختند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت؛ در این جلسه “علی یقطین”رییس هییت مدیره و محمدحسین مرادیان معاون معدنی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران نیز حضور داشتند مباحثی همچون واگذاری اکتشافات جدید در پهنه های معدنی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران به شرکت سنگ آهن مرکزی ایران مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
حمیدیان در این جلسه ضمن تبریک انتصاب کریم نژاد به سرفصل های همکاری و تعامل دو جانبه میان دو شرکت اشاره کرد و گفت: سنگ آهن مرکزی ایران آمادگی کامل برای نقش آفرینی جدی در پهنه های معدنی استان و منطقه دارد و در زمینه اکتشافات جدید حتما باید سهم این شرکت بصورت پررنگ دیده شود.
بر اساس این گزارش، توافق های خوبی در جلسه صورت گرفت از جمله مقرر شد راه های قانونی واگذاری معادن به شرکت سنگ آهن مرکزی و روش های همکاری در این زمینه بررسی و پیشنهاد گردد
همچنین در این جلسه به موضوع موارد مصرف سنگ معدن استخراجی در محل معدن اشاره شد تا معادنی که از طریق مزایده واگذار میگردد اولویت مصرف سنگ آهن آن در شهرستان و استانی باشد که معدن در آن قرار دارد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در