صدای افق

باسلام، از یکی کوچه عبور می کردم پرچمی روی دیوار نصب شده بود و روی آن این جمله نوشته شده بود خدا لعنت کند بر پدر و مادری که دراینجا آشغال بریزد به نظر من بهتر بود که این جمله را می نوشتند خدا رحمت کند و بیامرزد پدر ومادری که در اینجا آشغال نریزد، باتشکر
۰۹۱۳-۳۵۷۶
……………………………
سلام، بعضی ها در شهر مشاهده می شود که آشغال های خود را روی صندوق عقب ماشین می گذارند و بدون اینکه بفهمند توی خیابان می ریزد و اگر یک موتوری از روی آن رد شود موجب می شود که زمین بخورد.
۰۹۱۴-۷۰۱
……………………………
باسلام و قدردانی از راهنمایی ورانندگی بافق کوچه روبروی نانوایی خیلی نزدیک به فلکه است یکبار از داخل کوچه فرعی به خیابان اصلی در می آیند یا اینکه می خواهند بپیچند داخل کوچه و خیلی خطرناک است وخدا نکرده موحب بروز تصادف می شود.باتشکر
۰۹۹۰-۳۴۱
……………………………
با عرض سلام من یکی از اهالی منطقه آتشنشانی هستم. سال ها است به هر کسی شکایت خود را بردیم هیچکس توجهی نکرد.
۰۹۹۳-۸۹۲
……………………………
سلام. در بعضی از محلات از جمله انتهای خیابان امام رضا(ع) سطل زباله وجود ندارد و ورودی هر کوچه پلاستیک زباله متلاشی شده وجود دارد و برخی از همسایه ها زباله های خود را در خیابان رها می کنند لطفا نظارت کافی به عمل آید.
۰۹۱۳-۵۴۴۱
……………………………
لطفا اگر قرار است مدرسه نمونه امام رضا(ع) جابجا گردد تمام نکات مورد بررسی قرار گیرد چرا که این مدرسه دانش آموزانی با رتبه برتر کنکور پرورش می دهد.
۰۹۱۳-۴۳۸۵
……………………………

کوچه انقلاب ۷۵ را فاضلاب شهری کنده کاری انجام داده است و این کنده کاری کاملا پر نشده است و باعث ایجاد دست انداز های پشت سر هم شده، خیلی وضعیت نامناسبی است لطفا پیگیری شود.
۰۹۱۳-۹۵۲۷
…………………………………….
برخی درختان جلوی دید را در تقاطع ها گرفته است و عبور و مرور به مشکل برخورده است اگر امکان دارد مورد بررسی قرار گیرد.
۰۹۳۸-۷۲۱۴
…………………………………….
سلام. از تمامی پاک بان های شهرستان تشکرمی کنم که در هر ساعتی کار خود را به بهترین نحو انجام می دهند.
۰۹۹۱- ۲۳۳۶
…………………………………….
با سلام. ماه مهر نزدیک است، از الآن لطفا مدیران برای دانش آموزان برنامه ریزی کنند تا به بهترین وجه کلاس ها برگزار شود، چرا که هنوز کرونا وجود دارد و باید تمام دستورالعمل های نظافت و ایمنی صورت گیرد و پیشگیری بهتر از درمان است را سرلوحه کار خود قرار دهند.
۰۹۱۴-۴۲۵۱
با عرض سلام. از مسئولین درخواست دارم که روشنایی بلوار انقلاب را بهبود بخشند خیلی تاریک است و حتما بایددر شب با سو بالا رانندگی نمود و این باعث می شود که خودروهای جلویی اذیت شوند.
۰۹۱۳-۲۱۴۳

پیامک های بارانی
انا لله و انا الیه راجعون
سرکار خانم غلامرضاپور و خانواده معزز
سلام علیکم، فراق عزیزان دشوار و طاقت فرساست ولی راضی بودن به مقدرات الهی سیره بندگان صالح خداست. با نهایت تاثر و تاسف و اندوه فراوان درگذشت همسر ایثارگر و معظمتان و همچنین فرزند دلبندتان را خدمت چنابعالی ، سایر بازماندگان و متعلقین محترم تسلیت و تعزیت عرض مینمایم و حقیر را در غم از دست دادن آن دو بزرگوار « فقید سعید « شریک بدانید.خداوند شما را اجر صابرین دهد که حضرتش در قرآن کریم فرمود :
«و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون»
از درگاه خداوند متعال برای آن عزیزان سفر کرده رحمت و مغفرت واسعه ، و برای جنابعالی و خانواده محترم صبوری و شکیبایی مسئلت می نمایم . خداوند روح طیبه آن دو بزرگوار را قرین رحمت واسعه اش فرماید.
سیدمنصور میرعلمی
…………………………………….

سرکار خانم غلامرضاپور
خبرنگار محترم هفته نامه افق کویر، خبر درگذشت همسر و فرزند نازنینتان دریافت و موجب تاثر خاطر گردید بی شک این غم، آنقدر بزرگ و جانکاه است که هرگز فراموش نخواهد شد، بدینوسیله با کمال تاسف و تالم این مصیبت را به شما و خانواده داغدار «بابازاده» و سایر بازماندگان صمیمانه تسلیت عرض نموده، برای آن عزیزان سفر کرده علو درجات واسعه الهی و برای شما و کلیه بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه حضرت حق تعالی مسئلت دارم.
علی اصغر موفق، مدیر روابط عمومی شهرداری بافق
………………………………………
«کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام» ضایعه درگذشت همسر گرامیتان و فرزندعزیزتان را از صمیم قلب به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت و برا ی شما صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.
حسام الدین نعیمی
…………………………………….

سرکار خانم غلامرضا پور
«خداوند شما را اجر صابرین دهد که حضرتش فرمود :
و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون
عرض تسلیت حقیر را بپذیرید، غفران و رحمت الهی برای آن عزیزان از دست رفته و سلامتی و طول عمر با عزت برای حضرت عالی و خانواده محترمتان را ، از پروردگار متعال خواهانیم انشاا… همنشین آقا و مولایشان حضرت اباعبدا… الحسین علیه السلام باشند روحشان شاد و قرین رحمت الهی باشد انشاا.. و يادشان همیشه در قلبها مانده گار.
غلامرضا دهقان بهابادي

خوش یمن ها

تو بانویی هستی که رویاهای زیبایم را به واقعیت بدل کردی کسی که با حضورش به زندگی ام معنا بخشیده دوستت دارم همسر عزیزم
۰۹۱۴- ۲۳۸
…………………………………….

امروز تولد اولین زنی است که عاشقش شدم تولد مادر عزیزتر از جانم که تا ابد و بی نهایت دوستش دارم مادرم تولدت مبارک
۰۹۹۰- ۱۸۴۶
…………………………………….

با شکوه ترین روز دنیا روز تولد توست و بهترین برادر دنیا تو هستی، تولدت مبارک برادر خوبم.
۰۹۹۲- ۶۷۳
…………………………………….

محمد صالح تولدت در آسمان ها مبارک
۰۹۱۴- ۲۱۱

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شهادت در راه اسلام برای من آرزو کنید

به گزارش هفته نامه افق کویر، شهادت از