کسب جایزه ملی انتشارات روابط عمومی کشور توسط روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

جایزه ملی انتشارات روابط عمومی کشور برای انتشار کتاب روابط عمومی متاورس به روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق اعطاء شد. 
به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل از  مرکز اطلاع رسانی شرکت؛ سید منصور میرعلمی با خبر انتشار کتاب روابط عمومی در عصر متاورس گفت: روابط عمومی شرکت سنگ آهن با انتشار کتاب” روابط عمومی در عصر متاورس” توانست تندیس و لوح روابط عمومی برتر در شاخه انتشارات را از آن خود کند.
وی گفت: کتاب روابط‌عمومی در عصر متاورس که به همت مهدی باقریان تدوین و تالیف و در ۲۷ اردیبهشت سال جاری در تالار وحدت رونمایی شده بود  توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی در ۱۶۰ صفحه روانه بازار نشر ‌شد.
مدیرروابط عمومی شرکت سنگ آهن یادآور شد: این کتاب شامل دو بخش و هفت فصل با عنوان‌‌های بخش اول: تعریف، ارکان، انواع، ویژگی‌ها، مسایل حقوقی (شامل فصل اول: خاستگاه و تبیین متاورس، فصل دوم: ارکان و فناوری‌های کلیدی برای توسعه متاورس، فصل سوم: ویژگی‌های متاورس، فصل چهارم: انواع و کاربردهای متاورس، فصل پنجم: مسایل حقوقی بالقوه متاورس، فصل ششم: چگونه متاورس را بسازیم، فصل هفتم: نقدها و نگرانی‌ها) و بخش دوم: روابط‌عمومی و متاورس است.
میرعلمی پیرامون مقدمه کتاب گفت: متاورس، نقطه‌ تلاقی زندگی مجازی با زندگی واقعی است و شما در این فضای بی‌نهایت تقریبا قادر خواهید بود هر کاری را که تصور کنید انجام دهید.
در واقع متاورس، نسل بعدی اینترنت است و پیش‌بینی می‌شود وابستگی ما به برخی یا تعداد زیادی از پلتفرم‌های فعلی دیجیتال مانند گوگل، فیس‌بوک یا توییتر را از بین ببرد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در