آموزش اصول مددکاری به مسوولین مراکز نیکوکاری بافق و بهاباد

به گزارش هفته نامه افق کویر، سه شنبه، ۲۰ دی ماه سال جاری کارگاه آموزش اصول مددکاری در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق برگزار شد.
«ابوالقاسم طلایی» رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بافق گفت: به منظور ارتقا سطح آگهی مسوولین مراکز نیکوکاری شهرستان بافق کلاس آموزش اصول مددکاری برای این افراد توسط اساتید دانشگاه و مسوولین کمیته امداد برگزارشد.
«غلامرضا مشعلچی» رئیس اداره شبکه های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد در حاشیه این مراسم بیان کرد: در حال حاضر ۲۶۵ مرکز نیکوکاری در استان یزد فعال است، ۱۱ مرکز نیکوکاری در شهرستان بافق و ۱۱ مرکز نیکوکاری در بهاباد فعالیت دارند.
وی افزود: کارگاه آموزشی برای دو شهرستان بهاباد و بافق به میزبانی بافق برگزار شد. با توجه به اینکه مراکز نیکوکاری با محوریت گروه های مردمی فعالیت می کنند و در آینده بخشی از فعالیت های کمیته امداد به مرکز نیکوکاری واگذار خواهد شد؛ لازم است دانش کافی مددکاری را داشته باشند.
وی تصریح کرد: بخش اول کارگاه آموزش اصول و مبانی مددکاری است و بخش دوم فنون مذاکرات ، تعاملات و ارتباطات با خیران است تا با آموزش این اصول به صورت حرفه ای وارد مذاکرات با خیرین شوند.

حدیث عباسی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

راهپیمایی مردم بافق در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه و تحقق وعده صادق

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل