ایده های فرهنگی ورزشی شهرداری بافق مورد تحسین وزیر ورزش و جوانان

 به گزارش هفته نامه افق کویر، همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه(سلام ا… علیها)، طرح احداث بوستان بانوان بافق با حضور وزیر ورزش و جوانان کلنگ زنی شد.
در ابتدای این برنامه ” حمید سجادی” وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه پارک آبشار بافق یکی از جذاب ترین پارک های کشور است افزود: از شهردار بافق به خاطر اهمیت دادن به مقوله فرهنگ و ورزش در کنار اقدامات عمرانی خصوصا اهتمام در ساخت بوستان ورزشی و چند منظوره مخصوص بانوان تشکر می کنم.
وی تصریح کرد: از این مکان هم بانوان شهرستان و گردشگران داخلی و میهمانان خارجی استفاده خواهند کرد و همگان خواهند دید که چه مغزهای متفکر و ایده‌هایی در این شهر وجود دارد.
شهردار بافق نیز احداث این بوستان را در چشم اندازی معرفی کرد که در آینده بیش از ۴۰۰۰ مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن، نزدیک آن احداث خواهد شد.
سید علی نوروززاده افزود: این بوستان دارای بخش های فرهنگی و عمومی و ورزشی است و سعی می شود در آن زیرساخت تمام ورزش هایی که بانوان به آن نیاز دارند فراهم شود.
وی زمان بهره برداری از این بوستان را دو سال آینده و همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت علی (ع) عنوان کرد و درباره بخش های طراحی شده در این طرح گفت: پارکینگ، دریاچه، استخر، فروشگاه، کافه و رستوران در این بوستان احداث می شود.
سید علی نوروززاده ادامه داد: وجود نخلستان به زیبایی این بوستان افزوده و فضای مطالعه و دوچرخه سواری را جذاب می نماید.
شهردار بافق با اشاره به سرمایه گذاری چند سال گذشته بر روی پرورش ماهی و تبدیل شدن بافق به یکی از قطب های ماهی کشور خاطرنشان ساخت: قایق رانی و ماهیگیری نیز در فضای این بوستان و پارک بانوان بر جذابیت آن خواهد افزود.

حدیث عباسی- حدیثه امیریان

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در