صدای افق

در برنامه ریزی سفر رییس جمهور به استان یزد به نظر بنده کمترین سهم نصیب شهرستان بافق شد در بافق فقط وزیر ارشاد و وزیر ورزش در حد یک و دو ساعت حضور داشتند و رییس جمهور هم با هلی کوپتر به مجتمع فولاد رفت و از آنجا به مروست.چرا فرمانداری برنامه ریزی درستی نداشت.
۰۹۱۳_۸۷۳۴
………………………………………………

باران که می آید به جای اینکه خوشحال باشیم ناراحت می شویم .چرا که کوچه ماهنوز اسفالت نیست و پراز گل و لای می شود نظارت مسئولین کجاست؟
۰۹۱۳_۰۹۸۰
………………………………………………

گوشت گوسفند کیلویی ۲۴۰ تومان شده ومتأسفانه گوسفندان را به سرقت می برند از نیروی انتظامی و نیروهای بسیج می خواهیم به کمک ما دامداران بیایند.
۰۹۹۲_۰۱۳۱
………………………………………………

من نمی دانم با اینکه دلار گران شده و طلا قیمت آن افزایش پیدا کرده است چرا طلا فروشی ها این همه شلوغ است.
۰۹۱۳_۵۲۵۵
………………………………………………

این چه وضعی است که طلا فروشان برای فرار از مالیات، خرید وفروش خود را کارت به کارت می کنند و یا حساب دیگری می دهند چرا نظارتی نیست.
۰۹۹۹_۵۱۸۶
………………………………………………

در یک جایی خواندم که کارکنان بیش از کسبه و بازاریان مالیات پرداخت می کنند برایم خنده آور بود مغازه داری که میلیاردها تومان گردش مالی دارد از من کارمند حقوق بگیر ماهی هشت تومان کمتر مالیات می دهند.
۰۹۹۳_۹۸۰۳
………………………………………………

در تیتر هفته پیش اشتباهی نوشته بودید رییس صندوق کشور در حالی که رییس صندوق بازنشستگی فولاد کشور به بافق آمده بود لطفا دقت کنید.
بازتاب:با عرض پوزش از خوانندگان محترم اصلاحیه در همین شماره درج شد.
۰۹۱۲_۵۹۳۷
………………………………………………

از اداره سمت و اصناف درخواست می کنیم که نظارت جدی در تفاهم قیمت ها در مغازه مخصوصا لبنیاتی داشته باشند یک مغازه به طور مثال پفک را ۵هزار تومان و مغازه دیگر ۱۰هزار تومان حساب می کند.
۰۹۱۴_۶۷۲۱
………………………………………………

چطور می گویند افاغنه از بافق باید بیرون بروند در حالی که فروشنده های مغازه افاغنه ها هستند مانند نانوایی، لبنیاتی، میوه فروشی، خوراک دام.
۰۹۱۵_۷۴۲۰
………………………………………………

فصل امتحان ها است و از خانواده ها درخواست می کنیم که خانه را به محیطی پر از آرامش تبدیل کنند تا مادانشجویان بتوانیم به راحتی درس بخوانیم.
۰۹۱۳_۳۸۶۹
………………………………………………

مراقب های سرجلسه امتحان به دانشجویان گیر ندهند برخی ازآنان پدر کشتگی با دانشجو دارند و برخی از آنها به محض اینکه دانشجو سراز برگه بالا می آورد تذکر می دهد در صورتی که هوای فامیل های خود را دارند.
۰۹۱۳_۳۰۹۸
………………………………………………

سامان دهی موتورسیکلت ها به کجا رسید ریئس اداره ورزش قول داد که موتور سیکلت سواران را سامان دهی می کند اما خبری نشد و این موتورهامثل موشک در خیابان های بافق جولان می دهند.
۰۹۳۵_۸۴۷۲
………………………………………………

چقدر برای میدان غدیر(اعدام)بنویسیم و بنویسید و فایده نداشته باشد.باز از خبرنگاران عزیز درخواست داریم نسبت به تهیه ی گزارش اقدام کنند تا مسئولین به خود بیایند.
۰۹۳۸_۲۶۹۸
………………………………………………

من نمی دانم که جوی خیابان ها حذف شد واقعا مشکلی برای شهرداری ایجاد می کرد خیابان چهارده معصوم، مهدیه یا سایر خیابان ها وقتی باران می آید انگار سیل جاری می شود.
۹۱۴_۶۵۲۰
………………………………………………

چرا بلوار کشاورز به آخر نمی رسد؟روشنایی آن کم است. مرحله دوم کی افتتاح می شود.
۰۹۱۳_۲۱۶۶
………………………………………………

دور برگردان حد فاصل میدان فاطمیه(س) و میدان بهارستان لازم بوده است اما اصولی نیست چرا دوربرگردان وسط خیابان آمده است.
۰۹۱۳_۹۸۲۶
………………………………………………

در صفر هیئت دولت چرا شما خبرنگاران گزارشات را اعلام نمی کردید؟
بازتاب: متاسفانه از خبرنگاران جهت پوشش دهی و حضور دعوتی به عمل نیاورده ولی در حد توان اخبار این رویداد پوشش داده شد.
۰۹۱۳_۰۲۹۶
………………………………………………

یک هفته از بارش باران می بارد و کوچه خاکی ما همچنان در گل و لای است.
۰۹۱۳_۳۸۴۸
………………………………………………

ماشاا… به مسئولین ، طلا فروشی ها در روز زن پر از مسئولین شهر بود.
۰۹۱۳_۹۸۹۷
………………………………………………

عصر شنبه ۲۴دی ماه فرماندار به منظور قدر دانی از مادران بستری در بخش زنان بیمارستان حضرت ولیعصر عج بافق در بین بیماران حضور یافت نکته قابل توجه این بود با وجود بستری چندین مادر در یک اتاق فقط از مادرانی که همان روز زایمان کرده بودند تقدیر به عمل آورد.
۰۹۱۳_۸۷۲۶
………………………………………………

مادر، نمیتوانم کلامی درباره اش بنویسم و عاجزم فقط از خداوند میخواهم که خـدایا بالاتر از بهشت هم داری..؟ برای زیر پای مــــــــادرم می خواهم روز مادر مبارک
۰۹۱۳-۴۴۵۶
………………………………………………

خدایا هرکه هستم هرچه هستم به یک لحظه فدای مادرم کـــــــــن
۰۹۱۳_۶۷۹۸
………………………………………………

زمانی که به آسمون شب با هزاران ستاره نگاه می کنم چشمای تو رو یادم می یاد بخاطر اینکه اون ها مثل ستاره ها می درخشن وقتی که به خورشید نگاه می کنم یاد تو می افتم چون تو روشنایی بخش زندگی من هستی روز زن مبارک همسر خوبم
۰۹۱۳_۱۲۹۶
………………………………………………

خواهر خوشگلم، امروز روز توست روز میلادت دنیا تبسم کرده است امروز با یادت بدون شک آسمان آبی ترآبی ست چرخ و فلک هم چون دلم درگیر بی تابی ست تولدت مبارک
۰۹۱۴_۵۶۳۱
………………………………………………

با بودنت ما خانواده ی کامل تری هستیم کنار هم شادیم و حال خوبی داریم امیدوارم این شادی تا ابد ادامه داشته باشه تولدت مبارک داماد گرامی۰
۰۹۱۳_۲۱۳۸

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در