پیمانکار کارخانه آهن اسفنجی به زودی مشخص می شود

پاکت های پیشنهاد مالی طرح احداث کارخانه آهن اسفنجی بازگشایی شد؛
پیمانکار کارخانه آهن اسفنجی به زودی مشخص می شود
با بازگشایی پاکت پیشنهاد مالی مناقصه گران طرح احداث کارخانه آهن اسفنجی به زودی پیمانکار این پروژه مشخص می شود. 
به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت، پاکت های پیشنهاد مالی(ج) مناقصه گران طرح آهن اسفنجی، صبح دیروز طی مراسمی در هتل نیکان بافق، با حضور مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی، معاونان، اعضای کمیسیون معاملات، مدیر طرح و مشاور آن و همچنین نمایندگان شرکت های حاضر در مناقصه بازگشایی شد.
در این مراسم مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت گفت: باز کردن پاکت ج پروژه آهن اسفنجی یکی از حساس ترین مقاطع زمانی این طرح محسوب می شود که با طی شدن این مرحله پیمانکار اصلی طرح مشخص میشود.
وی ضمن قدردانی از اقدامات مجموعه همکاران شرکت سنگ آهن و تیم مشاور افزود: امروز پاکت قیمت های طرح احداث کارخانه آهن اسفنجی بازگشایی و قیمت ها مشخص شد. مشاور شرکت در مرحله بعد طی یک هفته کاری با دقت اعداد، ارقام و پیشنهادات را بررسی و با امتیازات فنی مقایسه می کنند و در نهایت پیمانکار مشخص می شود.
حمیدیان اضافه کرد: امیدواریم به زودی پس از انجام مقدمات پروژه از قبیل عقد قرارداد و تحویل زمین به پیمانکار، هرچه سریعتر وارد فاز اجرایی شویم. همچنین بتوانیم این رویه را در شرکت سنگ آهن مرکزی سرعت ببخشیم و با همکاری اعضای کمیسیون معاملات شرکت، مدیران، مشاوران و دیگر همکاران، پروژه ها و فعالیت های مختلفی را در شرکت تعریف کرده و آهنگ پیشرفت و سرمایه گذاری های جدید را افزایش دهیم تا شاهد موفقیت های روزافزون خانواده بزرگ شرکت سنگ آهن مرکزی باشیم .

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی