ارائه خدمات مطلوب و تکریم مسافران نوروزی در نوروزگاه های شهرستان بافق

به گزارش هفته نامه افق کویر چهارمین نشست ستاد خدمات سفر نوروزی با هدف تکریم و ارائه خدمات میهمانان نوروزی به ریاست “ابوالقاسم دهقان” سرپرست فرمانداری، معاون سیاسی و امنیتی فرماندار و جمعی از مدیران شهرستان در فرمانداری بافق برگزار شد.

سرپرست فرمانداری بافق در این ستاد ضمن تاکید بر سلامتی و حفظ جان‌ مسافران در ایام‌ نوروز ۱۴۰۲ گفت: یکی از اولویت ها ستاد خدمات سفر نوروزی در شهرستان بافق، حفظ جان مسافران در این ایام می باشد و مسئولان امر در این حوزه از جمله راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راه و هلال احمر شهرستان نقش بسزایی در فراهم کردن مسیری امن، رفع خستگی رانندگان و ارائه خدمات مطلوب به مسافران برخوردار می باشند.

ابوالقاسم دهقان تاکید کرد: تمام اعضای مسئول ستاد موظف هستند تا در خصوص بسیج امکانات و ارائه خدمات مطلوب در‌ مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی، ایجاد جاذبه‌های‌ گردشگری برای نگهداری مسافران جهت رفع خستگی و کاهش تصادفات اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با تأکید بر اینکه در چند سال اخیر شهرستان بافق به عنوان یکی از مقاصد گردشگری در کشور و حتی در سطح بین الملل معرفی و انتخاب شده است، گفت: دستگاه های مجری تمهیدات لازم برای پذیرایی، اسکان و ارائه خدمات بهتر به مسافران و گردشگران نوروزی، ارتقاء سیمای شهری، امید آفرینی و شادابی در برنامه های نوروزی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

دهقان با اشاره به همزمانی و شروع بهار طبیعت با بهار قرآن و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان در این ایام، گفت: برنامه های قابل اجرا در ایام نوروز به‌‌ گونه‌ای باید انجام شود که حرمت ماه مبارک رمضان حفظ شود، در درجه اول مسئولان خود نسبت به رعایت اصول عفاف و حجاب اهتمام ورزند، باید با همکاری دستگاه های مرتبط ضمن رعایت شرایط امروز جامعه، به دنبال الگویی خلاق برای حفظ و رعایت شئونات فرهنگی و دینی شهرستان باشیم.

رئیس ستاد خدمات سفر نوروزی شهرستان بافق با اشاره به پاسخگو بودن مسئولان در ایام نوروز، گفت: خدمتگزار واقعی به مردم کسی است که صادقانه و شفاف، همدل و همراه با مردم تمام وقت پاسخگو باشد.

سرپرست فرمانداری بافق تاکید کرد: در ایام مانده به نوروز تمامی دستگاه های خدمات رسان و عضو ستاد خدمات سفر، گزارش‌های نوروزی خود را روزانه برای ما ارسال کنند و از مدیران دستگاه ها تقاضا داریم مسائل و مشکلات حوزه خود را مرور کنند و برای ایام نوروز ۱۴۰۲ آن را برطرف کنند تا شاهد مشکل در ارائه خدمات نباشیم.

ابوالقاسم دهقان در پایان بر تبلیغات فرا شهرستانی ، نظارت بر اجرای برنامه ها و نحوه برگزاری آن، اسکان مطلوب مسافران و گردشگران، برطرف نمودن نقاط حادثه خیر محورهای مواصلاتی، ابتکار و خلاقیت در برنامه ها، حضور تیم های امدادی و خدمات رسانی در محورها، ارسال لیست کشیک های نوروزی و ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز و… تاکید کرد.

در ادامه این نشست مسئولان کمیته های تخصصی ستاد خدمات سفر نوروزی در شهرستان بافق ضمن ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته به ارائه پیشنهادات و نظرات و بررسی مشکلات حوزه خود پرداختند.​​​​​​​

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی