بهره مندی بانوان پرسنل شرکت سنگ آهن و خانواده های آنان از خدمات سالن زیبایی قانعی

فریبا قانعی

به گزارش هفته نامه افق کویر؛ موها، صورت، ابروها، پوست و ناخن اجزایی هستند که خانم ها برای رسیدگی و زیباتر شدن آن ها به آرایشگاه زنانه مراجعه می کنند. سالن زیبایی یکی از همین مراکزی که انواع خدمات آرایشی و زیبایی زنانه را با به روزترین روش ها به بانوان ارایه می دهد. در گفتوگویی با« فریبا قانعی» مدیر آرایشگاه بافق، به بررسی ابعاد این شغل و تجربیات وی پرداختیم که در ادامه مطلب می‌خوانید:
افق کویر: لطفاً خودتان را برای خوانندگان معرفی بفرمایید؟
فریبا قانعی، با مدرک کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات، ساکن شهرستان بافق، دارای مدرک معتبر آرایشگری از شاخه های متعدد از سازمان فنی و حرفه ای هستم.
افق کویر: کارخود را از کجا شروع کردید و برای ورود به این عرصه چقدرسرمایه نیاز است؟
بعد از اتمام دانشگاه سراغ سالن زیبایی رفتم و چون علاقه زیاد به میکاپ و شینیون داشتم بعد از چهار سال تصمیم گرفتم تا فعالیت خود را با امکانات بسیار کم شروع کنم و الآن ۷ سال هست که سالن زیبایی را تأسیس نمودم.
افق کویر: چند سال است در این زمینه مشغول به کار هستید و فعالیت‌هایی که تا به امروز داشتید چه بوده است؟
۱۰ ساله در خدمت مشتریان عزیزم هستم و فعالیتم تا امروز شامل تمام خدمات آرایشگری، عروس، میکاپ، شینیون، خدمات مربوط به ناخن، رنگ مو، کراتین، براشینگ، اصلاح و… خدمات پاکسازی تخصصی پوست برای عروس انجام می دهم.
افق کویر: چقدر اشتغال زایی کردید و چند نفر در مجموعه شما مشغول به کار هستند؟
۳ نفر در سالن ما مشغول به کار هستند که امیدورام در آینده نزدیک با گسترش سالن بتوانم زمینه اشتغال بیشتری را فراهم نمایم.
افق کویر: ویژگی یک کسب و کار موفق چیست ؟
ویژگی یک کسب و کار موفق رفتار درست با مشتری است، قبل از شروع کارم الگویی که فرد می خواهد انتخاب می کند و سپس من متوجه خواهم شد سلیقه مشتری چگونه است و از من چه انتظاری دارد؛ سپس طبق خواسته مشتری کار را شروع می کنم. همچنین بروز شدن دانش کاری. خلاقیت و پشتکار باعث پیشرفت در کار می باشد. با هزینه کم؛ اما با کیفیت خوب کار برای مشتری انجام می دهم؛ کیفیت کار برای من خیلی مهم است نه هزینه.
افق کویر: چه دوره های جهت آموزش گذراندید؟
شرکت در دوره آموزش و بروزرسانی شینیون و دوره کلاس‌های میکاپ در تهران و یزد سپری کردم.
افق کویر: برای ایام عید تخفیف ویژه ای برای مشتریان خود در نظر دارید؟
یک کارت هدیه مخصوص عروس ها در سالن زیبایی وجود دارد. اگر یک عروس به سالن زیبایی آمد و یک عروس دیگر را به سالن معرفی کرد به آن ۳۰ درصد تخفیف؛ اما دو عروس به سالن زیبایی مراجعه داشته باشند ۴۰ درصد تخفیف شامل حال آن ها می شود.
افق کویر: اگر به گذشته برگردید دوباره همین شغل را انتخاب می کنید؟
بله؛ به دلیل علاقه و توانایی زیادم به شغل آرایشگری اگر ده بار دیگر هم به گذشته برگردم دوباره همین کار را انجام می دهم؛ حتی حضور مشتری در آرایشگاه کلی به من انرژی می دهد.
افق کویر: پنج سال دیگر خود را چگونه می بینید؟
با توکل به خدا پنج سال دیگر فضایی مجهز تر و هنر جوهای زیاد درسالن زیبایی حضور می یابند و تمامی خدمات را به بهترین نحو و با کیفیت به مشتری ارائه می دهیم و پر قدرت تر این مسیر را ادامه می دهم و امیدوارم هر کسی که می خواهد قدمی در هر راهی بردارد موفق و سربلند باشد؛ البته خواستن توانستن است.
افق کویر: سخن پایانی:
از مسئولین تقاضا دارم؛ برای صنف آرایشگری خدمات وام آسان در نظر داشته باشند؛یعنی تنها وام برای افرادی که تصمیم به خریداری تجهیزات دارند اعطاء شود.

شماره تماس: ۰۹۱۳۴۸۱۶۵۴۴
نشانی: بافق- بلوار کشاورز- فرعی ۸
faribaqanei_beauty_bafq @

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در