طرح پایش نوروزی استاندارد در زمینه ۱۲ گروه از خدمات در حال برگزاری است

طرح پایش نوروزی استانداردطرح پایش نوروزی استاندارد

به گزارش هفته نامه افق کویربه نقل ازایرنا؛  طرح عیدانه سازمان ملی استاندارد در ۱۲ حوزه خدماتی که از نیمه اسفند ماه در سراسر کشور آغاز شده تا نیمه فروردین سال آتی ادامه دارد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره کل استاندارد استان یزد، سرپرست دفترنظارت براجرای استاندارد معیار مصرف انرژی و محیط زیست سازمان ملی استاندارد ایران در جریان بررسی نحوه اجرای این طرح در استان یزد اظهار داشت: این طرح پایش در حوزه‌های ۱۲ گانه خدمات فرودگاه‌ی، ایستگاه‌های قطار، پایانه‌های مسافربری، شیرینی فروشی‌ها، خشکبار و آجیل فروشی ها، هتل‌ها، رستوران‌ها، خدمات مراکز اقامتی بین راهی، میادین میوه و تره بار، خدمات قالیشوئی، هتل آپارتمان ها و زائرسراها از سوی سازمان ملی استاندارد در سراسر کشور در حال اجرا است.

سجاد گازر در این خصوص یادآور شد: با توجه به جایگاه نظارتی اداره کل استاندارد در استیفای حقوق عامه مردم و تاکید رییس جمهور مبنی بر نظارت دائمی بر حوزه خدمات و بازار خصوصا در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان، این طرح از ۱۵ اسفند ماه سال جاری شروع شده و تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۲ ادامه دارد.

وی ادامه داد: سازمان استاندارد در حال گذر ازسیاست ها و فرآینده های سنتی و اجرای راهبردهای تحولی است، که در رویکرد جدید استانداردسازی خدمات اهمیت ویژه دارد و بر خدمات پس از فروش لوازم خانگی و خودرو بسیار مورد تاکید است.

گازر گفت: طرح “عیدانه” چک لیست های سازمان ملی استاندارد ایران از نگاه ایمنی، سلامت، امنیت و کیفیت کالاها و خدماتی که در سطح کشوربه مردم ارائه می شود را مورد پایش قرار می دهد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

مسابقات فوتسال جام رمضان

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مسابقات جام