دیزی هیزمی متفاوت در رستوران یاقوت

رستوران سنتی یاقوت

به گزارش هفته نامه افق کویر؛ رستوران یاقوت یک رستوان سنتی در شهر بافق است که محلی برای حضور افراد و مسافران است در این رستوران غذاها بر روی آتش طبخ و عرضه می‌شود. معماری فضای رستوران به سبک سنتی طراحی شده و به سبک قدیمی و با مواد اولیه سالم و سبزیجات معطراست. به همین منظور با موسس و مدیر این رستوران که ” جلیل طالعی بافقی” است به گفتگو پرداختیم که در ادامه می خوانید.

افتتاحیه رستوران یاقوت
” جلیل طالعی بافقی” ۳۸ ساله مدیر رستوران یاقوت گفت: ۲۳ ساله در زمینه کارهای آزاد مشغول هستم و بیمه خود را آزاد پرداخته است؛ مجموعه رستوران یاقوت را ۲ سال در شهرستان راه اندازی و سال ۱۴۰۱ جشنی برپا و افتتاحیه ای برای رستوران برگزار شد؛ که مردم شهر استقبال خوبی داشتند. اکنون پرسنل رستوران یاقوت آماده خدمت رسانی به همشهریان و مسافران نوروزی می باشند.
نقاشی ها هرکدام پیامی دارد

جلیل طالعی در خصوص نقاشی های بر دیوار رستوران کشیده شده بود توضیحاتی داد: و گفت نقاشی ها هر کدام پیامی دارد.
دیزی هیزمی متفاوت در رستوران یاقوت
وی از خدماتی که در رستوان یاقوت ارائه می شود بیان کرد: غذا رستوران همه سنتی است و غذا بر روی آتش طبخ می شود. دیزی این رستوران مورد توجه مشتری ها قرار گرفته است زیرا بر روی آتش پخته و گوشت گوسفند استفاده می شود؛ می توان از این مکان برای جشن ها و تولد ها استفاده کرد.
مدیر رستوران یاقوت گفت: برای ایام عید هر شب موسیقی زنده در رستوران برای مشتری ها اجرا می شود. در ایام ماه مبارک رمضان سعی و تلاش خود را داریم؛ که درب رستوران باز باشد تا مسافران بین راهی از آن استفاده نمایند.
وی در پایان اضهار کرد: از انتقاد و پیشنهادهای مشتری یان استقبال می‌نمایم.

نشانی: بافق _ میدان غدیر کمر بندی سنگ‌آهن ساعت کاری: ۲۴ ساعته شماره تماس: ۰۹۱۳۳۵۲۶۳۶۶

 

 

 

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل