در دیدار رده بندی و پایانی والیبال جام رمضان مطرح شد: نتایج بهتری حاصل می شد، اگر تیم های بیشتری شرکت می کردند

 به گزارش هفته نامه افق کویر، دیدار رده بندی و پایانی مسابقات والیبال جام رمضان، دوشنبه ۲۷ فروردین ماه، در مجتمع ورزشی کوثر بافق برگزار شد. در دیدار رده بندی تیم های نوجوانان» ستاره سازان» و «شهدای مبارکه» در ساعت ۱۵و۱۸ دقیقه به مصاف یکدیگر رفته که بازی با برد شیرین تیم شهدای مبارکه به اتمام رسید.

حضور پرشور تماشاگران، نوید بخش بازی مهیج بود
سالن کوثر، مملو از تماشاگرانی بود که برای تماشا و حمایت از تیم محبوب خود به سالن کوثر آمده بودند. حضور پرشور تماشاگران، نوید بخش یک بازی مهیج و زیبا را می داد. در این میان حضور چشمگیر بانوان وکودکان نیز جالب توجه بود. تماشاگران با دقت و حساسیت خاصی بازی را دنبال می کردند و با کسب هر امتیاز، صدای تشویق تماشاگران بیشتر شنیده می شد. بازی فینال نیز با همه فراز و نشیب هایی که داشت به پایان رسید و «تیم گازرسانی صدرا» قهرمان این دوره از مسابقات شد و تیم ستاره سازان به مقام دومی بسنده نمود. در حاشیه این دیدار خبرنگار افق کویر با تنی چند از بازیکنان و مسئولان برگزاری مسابقات گفتگویی انجام داد که در ادامه خواهید خواند:
«هوشنگ بمانی پور» رئیس هیئت والیبال بافق گفت: مسابقات جام رمضان با حضور ۱۲ تیم در ایام ماه مبارک رمضان برگزار شد. وی ادامه داد: مرحله اول مسابقات بصورت گروهی برگزار شده و از هر گروه ۲ تیم به مرحله بعدی صعود کردند. وی در ادامه عنوان نمود: ۸تیم صعود کننده به مرحله پایانی، بصورت حذفی با یکدیگر به رقابت پرداخته و در پایان تیم شهدای مبارکه به مقام سومی دست یافت.

با حضور تیم های بیشتر درمسابقات، نتایج بهتری حاصل می شد
«سلمان فتاحی» کاپیتان تیم گاز رسانی صدرا گفت: قریب به ۲۰ سال است در رشته ی والیبال فعالیت داشته و هر سال در مسابقات شرکت نموده و در این مدت مقام های ارزشمندی بدست آمد.
وی در مورد کیفیت برگزاری مسابقات عنوان کرد: مسابقات در سطح خوبی برگزار شده و اگر تیم های بیشتری در مسابقات شرکت می نمودند، نتایج بهتری حاصل می شد.
فتاحی گفت: جای بسی تاسف است که شهرستان بافق با جمعیت قریب به ۶۰ هزار نفر، تنها ۱۲ تیم در مسابقات شرکت کردند.
مسئولین تجهیزات بیشتری برای بازیکنان فراهم کنند
«علیرضا ابراهیمی» سرپرست تیم گاز رسانی صدرا و مسئول شرکت گازرسانی عنوان نمود:
بازیکنان با تمرینات و آمادگی کامل در مسابقات شرکت داشتند. وی از پایین بودن سطح کیفی تجهیزات ورزشی ابراز گلایمه مندی نمود و اظهار کرد: انتظار می رود مسئولین تجهیزات ویژه ای، برای بازیکنان فراهم کنند..

اشتباهات داوری امری ممکن است
«یونس یمنی» ۳۱ ساله، بازیکن تیم گازرسانی، از اهالی شهرستان گنبد کاووس گفت: از سن ۱۲ سالگی والیبال را آغاز نموده و قریب به ۱۵ سال است که در رشته ی والیبال فعالیت دارم . یمنی از کیفیت خوب برگزاری مسابقات ابراز رضایت مندی نمود.
«سید محسن میرعلمی» یکی ازطرفداران تیم گازرسانی صدرا بیان کرد: مسابقات از سطح خوبی بویژه در مرحله نیمه نهایی برخوردار بود و بازیکنان، بازی فینال و رده بندی خوبی را به نمایش گذاشتند.
وی در پاسخ به این پرسش که عملکرد داوری را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: اشتباهات داوری امری ممکن بوده و در تمام دنیا صورت می گیرد. در این بازی نیز،۳ امتیاز به اشتباه به تیم حریف واگذار شد. وی ادامه داد: داوران باید تمام تلاش خود را به کار می گیرند که اشتباهات به حداقل برسد.
وی در مورد کارت زردی که داور به تیم گازرسانی نشان داد و حاشیه ساز شد، عنوان نمود: داور می بایست؛ در جریان مسابقه، بازی را مدیریت می کرد و دادن کارت زرد عادلانه بود؛ همچنین اعتراضی که به کارت زرد وارد شد نیز به حق بود.

حق به حق دار رسید
«فرید حاجی حسنی» دبیر هیئت والیبال و داور فینال این دوره از مسابقات گفت: بازی فینال خوبی را شاهد بوده و بازیکنان بازی خوبی را به نمایش گذاشته و حق به حق دار رسید.

حکیمه السادات میرمحمدی افسانه رنجبر

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شهادت در راه اسلام برای من آرزو کنید

به گزارش هفته نامه افق کویر، شهادت از