هدف من از تئاتر بیان مشکلات مردم است

 به گزارش هفته نامه افق کویر؛ تئاتر آن شاخه از هنرهای نمایشی است که به بازنمودن داستان ها در برابر مخاطبان یا تماشاگران می پردازد که به صورت زنده و در محلی خاص و معین اجرا می گردد. در ادامه خبرنگار افق کویر گفتگویی با ” سید علیرضا شریعتی ” انجام داده است که در ادامه می خوانید:
“سید علیرضا شریعتی” متولد بهمن ماه ۱۳۸۰، دانشجوی رشته بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یزد، کار تئاتر را از مقطع ابتدایی شروع کردم. وی گفت: دوران دانش آموزی در یکی از گروه های سرود فعالیت داشتم که اسم بنده به دلایلی حذف شد، معاون پرورشی مدرسه برای اینکه ناراحت نباشم در نمایش دانش آموزی یک نقش کوتاه برعهده من گذاشت و از همان دوران فعالیت های نمایشی من آغاز گردید و تا به این لحظه ادامه دارد.
وی ادامه داد: ورود بنده به حوزه هنر بسیار اتفاقی بود، ولی از همان دوران آتش نهفته درونم را روشن کرد و به طور مسمتر در مسابقات دانش آموزی شرکت کردم و جوایز ارزشمندی را کسب نمودم.
شریعتی یاد آور شد: اولین کار حرفه ای خود را در سال ۱۳۹۷ “به نام بودن یا نبودن”، “خوابگرد”، “فدای تشنگی”، “مانیفست”، “دهانی پر از سیب”، “چشمای بسته از خواب” و… به ایفای نقش پرداختم.
شریعتی افزود: در این مسیر طولانی با اساتید بزرگ آشنا شدم و از آنان درس های زیادی فرا گرفتم.
وی یکی از خاطره انگیزترین تئاتر را نمایش دهانی پر از سیب دانست و گفت: تاکنون تمام نقش های که بازی کردم سرشار از خاطره های تلخ و شیرین است؛ اما برای نمایش دهانی پر از سیب در شرایط بسیار سخت راهی جشنواره” مونولوگ” یزد شدم که به لطف خداوند و همکاری دوستان جایزه بازیگری مرد را ازآن خود نمودم.
وی تصریح کرد: دغدغه اصلی بنده در تئاتر بیان حرف دل مردم، گرفتاری ها و مشکلات آنان است، همیشه سعی داشتم مشکلات را بیان نمایم و صدای مردم شهر باشم.
سید علیرضا شریعتی در پایان یاد آور شد: نکته پایانی این است، تئاتر با وجود اینکه بسیار حرفه خوب و تاثیر گذاری است؛ ولی به شدت مظلوم واقع شده و آن طور که باید به این حرفه پرداخته نشده است، امیدوارم در سال جدید با همت هنرمندان و مسئولین مربوطه اتفاق های خوبی در زمینه تئاتر رخ بدهد.

حدیثه امیریان

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شهادت در راه اسلام برای من آرزو کنید

به گزارش هفته نامه افق کویر، شهادت از