پیروزی قلعه،قهرمان شایسته جام رمضان فوتسال

به گزارش هفته نامه افق کویر، دیدار رده بندی و فینال مسابقات فوتسال، ساعت ۳۰و۱۹دقیقه سه شنبه ۲۸ فروردین ماه در سالن ورزشی کوثر بافق برگزار شد.
برگزاری دیدار پایانی مسابقات فوتسال، نشاط عجیبی در بین علاقه مندان به ورزش، بویژه فوتسال، ایجاد کرده بود، سالن ورزشی کوثر مملوء از حضور تماشاگرانی بود که برای حمایت از تیم محبوب خود در سالن حضور یافته بودند . امید آن می رفت که با حمایت و حضور مسئولین در بازی پایانی، این شور و هیجانات چند برابر گردد؛ اما جای بسی تاسف است، به رغم دعوت مسئولین برای شرکت در دیدار فینال مسابقات فوتسال، جای خالی مسئولان در سالن ورزشی بسیار قابل تامل بود.
برای داشتن جامعه ای سالم، کارگزاران آن می بایست ورزش را در اولویت کارهای خود قرار دهند، اما در شهرستان بافق، چندان به این امر اهمیتی داده نمی شود که عدم حضور مسئولان خود گواه این امر است.
با برگزاری دور مقدماتی مسابقات،تیم های پیروزی،سفلی،کاشی زمرد،پردیس،کوشک و مبارکه توانستند به دور دوم راه یافته و در نهایت این چهار تیم پیروزی،سفلی،کاشی زمرد و پردیس بودند که توانستند خود را به مرحله نیمه نهایی برسانند.
در این مرحله و در رقابتهایی حساس و پرتنش،تیم های پیروزی و پردیس با برتری مقابل سفلی و کاشی زمرد به دیدار پایانی مسابقات راه یافتند.

دیدار پایانی با تب و تاب و حرارت زیادی همراه بود
بازی پایانی بین تیم های پیروزی قلعه و نوجوانان پردیس با تب و تاب و حرارت زیادی همراه بود، تیم پردیس که با جوانان خود در این مسابقات شرکت کرده بود، می بایست به مصاف با تجربه های پیروزی قلعه میرفت، بازیکنان با تجربه ای که جام های قهرمانی متعددی را در آلبوم افتخارات خود داشتند.
اما در دیدار پایانی و با شروع بازی، این پردیسی ها بودند که در میان بهت همگان دوبار دروازه حریف باتجربه خود را گشوده و با یک بازی منطقی نیمه اول را با برتری به پایان رساندند.
بازیکنان تیم پیروزی که نمی خواستند بازنده مسابقه باشند با شروع نیمه دوم و حمایت هواداران خود، تیم پردیس را تحت فشار قرار داده و توانستند با به ثمر رساندن دو گل بازی را به تساوی بکشانند.
با نزدیک شدن به دقایق پایانی بازی، حساسیت مسابقه نیز بالا میرفت و حملات دو تیم روی دروازه یکدیگر و البته واکنش‌های زیبای دروازه بان ها بر هیجان مسابقه افزوده بود.
و در نهایت این تیم پیروزی بود که با گلزنی سید احمد رضوی در دقایق پایانی توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.
تیم پیروزی قلعه توانست با غلبه بر پردیس بافق قهرمان مسابقات جام رمضان شود.
تیم کاشی زمرد نیز توانست با شکست تیم سفلی عنوان سومی را کسب کند.
بازیکنان تیم پیروزی جام قهرمانی خود را در اقدامی تحسین برانگیز به بازیکن سال‌های دور خود،مرحوم محمد حسن سرایانی اهدا کردند
در پایان مراسم اهداء جام قهرمانی و جوایز نقدی به تیم های برتر این رقابتها با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان ، فلاح نایب رئیس هیئت و دیگر اعضای هیئت فوتبال انجام شد.

حکیمه السادات میرمحمدی- افسانه رنجبر

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شهادت در راه اسلام برای من آرزو کنید

به گزارش هفته نامه افق کویر، شهادت از