رییس بنیاد مسکن بافق؛ متقاضیان تا یک ماه دیگر صبر کنند

 به گزارش هفته نامه افق کویر؛ «علیرضا طالعی»، رییس بنیاد مسکن شهرستان بافق در گفتگو با هفته نامه افق کویر، پیرامون طرح جوانی جمعیت گفت: خانواده های سه فرزندی و چهار فرزندی به بالا در این طرح ثبت نام کردند؛ که ۹۰۰ متقاضی واجد شرایط تا به الآن ثبت نام نموده اند.
وی افزود: زمین برای ۲۴۰ نفر از طریق اداره راه و شهرسازی تأمین شده است و قرعه کشی صورت گرفته و قطعات آن مشخص گردیده است.
وی در ادامه بیان کرد: پرونده های این ۲۴۰ نفر برای منعقد کردن قرارداد به اداره راه و شهرسازی ارسال شده است و به مابقی متقاضیان که در طرح جوانی جمعیت ثبت نام کرده اند؛ پس از تامین زمین از سوی اداره راه و شهرسازی و تحویل به بنیاد مسکن، زمین تعلق خواهد گرفت.

خانواده های چهارفرزندی هزینه آماده سازی زمین را پرداخت نخواهند کرد
وی تصریح کرد: خانواده های سه فرزندی هزینه آماده سازی را پس از دو سال تنفس و با اقساط هشت ساله پرداخت خواهند کرد و خانواده های چهارفرزندی هزینه آماده سازی زمین را پرداخت نخواهند کرد.

حداکثر تا یک ماه دیگر زمین به متقاضیان تحویل می گردد
وی در پاسخ به این پرسش که«تا به الان خانواده ای زمین دریافت کرده است؟» گفت: قطعاتی که برای ۲۴۰ نفر آماده شده است حداکثر تا یک ماه دیگر به متقاضیان تحویل می شود.

واگذاری مسکن به افراد مجرد وجود ندارد
وی در مورد مسکن ملی بیان کرد: در طرح مسکن ملی طرح ۱۴۵ واحدی بود؛ که تحویل متقاضیان گردید.
وی عنوان کرد: واگذاری مسکن به افراد مجرد وجود ندارد و افراد مجردی که ثبت نام نموده اند باید مدارک متأهلی خود را تحویل دهند تا از حالت مجردی خارج شوند.

حدیث عباسی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نوابغ تنیس روی میز استان یزد معرفی شدند

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل