ساخت مسیرهای میدان چغارت تا معدن کوشک با مشارکت معادن

به گزارش هفته نامه افق کویر؛ مهندس « محمدعلی مظفری» معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان یزد؛ پیرامون احداث جاده دوبانده بافق- بهاباد گفت: باند دوم بافق- بهاباد تا معدن کوشک در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی قرار دارد. در اقدام اول مطالعات تکمیلی از معدن فسفات تا معدن کوشک به طول ۲۳ کیلومتر انجام و جهت اقدامات بعدی و مشارکت معادن در ساخت آن، به فرمانداری شهرستان بافق ارسال گردیده است و پیگیر انجام آن هستیم ، در اقدام بعدی نیز مطالعات مرحله یک باقیمانده مسیر از میدان چغارت تا معدن فسفات انجام و مصوب گردیده است و مشاور در حال انجام مطالعات تکمیلی شامل میخ کوبی، برداشت و تهیه نقشه های اجرایی می‌باشد؛ که بلافاصله بعد از ارائه مطالعات مذکور، اقدامات بعدی جهت اجرا با مشارکت معادن صورت می‌گیرد.

وی افزود: مطالعات مسیر از روستای کوشک به سمت روستای پرک هنوز انجام نشده است.
وی در پاسخ به این پرسش که « جاده ای از روستای «پرک» به سمت معدن سه چاهون در حال ساخت است؛ آیا این مسیر به طرح جاده بافق-بهاباد مرتبط است یا خیر؟ تصریح کرد: در حال حاضر طرح ساماندهی و رفع نقطه حادثه خیز در محل تقاطع جاده بهاباد با روستای پرک ، بصورت میدان توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در دست انجام می باشد.

مصوب شد مسیر از درون روستای پرک به بیرون از روستا منتقل گردد
در ادامه مهندس «سید حسین محمدی» معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد با بیان اینکه جهت رفع نقاط حادثه خیز مصوب شد مسیر از درون روستای پرک به بیرون از روستا به صورت کمربندی منتقل گردد، گفت: احداث این جاده مراحل پایانی خود را سپری می کند و به مرحله آسفالت رسیده است و بعد از آسفالت جاده تجهیزات ایمنی نیز تعبیه خواهد شد.
وی در ادامه افزود: این طرح با تخصیص های ملی انجام شده است، چون تخصیص اعتبار کامل نبوده، پیمانکار نتوانسته سر موعد مقرر طرح را تکمیل نماید؛ درصورتی که این کار باید خیلی زودتر از اینها انجام می شد؛ درحال حاضر پیگیر اتمام طرح در سریع ترین زمان ممکن هستم.

حدیث عباسی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

مسئولین شهرستان به کمک اداره ورزش وجوانان شهرستان بیایند

 به گزارش هفته نامه افق کویر؛ خبرنگار ما