هندبال بانوان بافق؛ سیلی خورده بی عدالتی

مسابقات هندبال منطقه ۶ نوجوانان دختر کشور به میزبانی یزد که از تاریخ ۱۵ الی ۱۷اذر ماه سال جاری در سالن میر جلیلی یزد با حضور تیم های سیرجان، کرمان، یزد و سنگ آهن بافق برگزار شد.
از منابع موثق و شاهد در سالن میر جلیلی یزد، بلاخره بی عدالتی ها و ناداوری های یزد در حق ورزشکاران بافقی جنجالی و خبرساز شد.
مسوول برگزاری و مسؤل فنی این مسابقات هیئت هندبال یزد بوده و ابوالفضل خوشنویس رئیس منطقه ۶ کشوری چیدمان داوری در این بازی ها بر عهده داشت.
در روز اخر این مسابقات که فینال بین دو تیم بافق و کرمان برگزار می گردید
یک داور کرمانی برای قضاوت استفاده کرده بودند در حالی که در سال ۹۵ نیز که تیم بافق برای فینال بازی داشته همین دو داور کرمانی سوت می زنند و بی عدالتی هایی در حق تیم بافق شده بود. به گفته فعالین این رشته بافق داورانی دارد که در سطح کشوری فعالیت دارند و از آنها استفاده نشده است.
نایب رئیس هیئت شهرستان به علت حاشیه های همیشگی هندبال یزد از طرف باشگاه اهن به عنوان ناظر مسابقات با بازیکنان را همراهی کرده بود . در ابتدا این بازی نا داوری ها و بی عدالتی ها برای حاضرین در ورزشگاه به وضوح مشخص می گردد و نایب رئیس و مربی تیم بافق خیلی محترمانه اعتراض خود را بیان کرده و تنها دلیل شاکی بودن شان این بوده که چرا در این بازی حساس از یک داور کرمانی استفاده شده است و باید داور بی طرف انتخاب می شد.
همین که نایب رئیس هندبال بافق پس از پایان بازی اعتراض خود را به نایب رئیس هندبال یزد اعلام می دارد نائب رئیس شروع به فحاشی کرده و سرپرست و مربی تیم بافق برای حمایت از نائب رئیس هندبال بافق جلو آمدند که چرا اعتراض این شهرستان را با فحاشی پاسخ می دهید که نائب رئیس هندبال یزد یک سیلی به گوش مربی تیم بافق زده و مربی بافق هم در جواب کار او همین کار را انجام داد.
بعد از جنجال های به پا شده در سالن تیم بافق و کادرش توانستند سالم از سالن نجات پیدا کنند. بلافاصله به اداره کل ورزش و جوانان استان مراجعه و با مسعود شریعتی در این خصوص صحبت نمودند. بنابر گزارشات تیم بافق از حق خود کوتاه نخواهد آمد.

ملیحه تقی زاده

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در