به عنوان مالک شرکت سنگ آهن قول تأمین خوراک آن را می دهم

شریعتمداری در حاشیه افتتاحیه بوم قلعه آریز واقع در روستای باقرآباد بافق در پاسخ به سوالات خبرنگار” بافق فردا” پیرامون قولش در زمان وزارت صمت در خصوص تأمین خوراک شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق گفت: در طی سفر به بافق و بازدید از شرکت سنگ آهن به این تصمیم رسیدم که خوراک باید در اختیار این شرکت قرار گیرد.

وی افزود: این دستور به شرکت ایمیدرو که شرکت مادر در فعالیت معدنی کشور و یکی از شرکت های توسعه ما است اعلام شد.

شریعتمداری با اشاره به اتمام ذخایر موجود سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق تصریح کرد: تلاش بیشتری برای تأمین ذخیره خواهیم داشت معدن چاه گز از بهترین معادن است که در اینجا به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به نوعی مالک مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی است قول می دهیم بیش از قبل در رابطه با تامین منابع مورد نیاز اقدام کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه کنسانتره و گندله با استفاده از خوراک به کار خود ادامه می دهد خاطر نشان کرد: کمیسیونی مرکب از وزارت تعاون و نماینده مردم در مجلس شورا اسلامی تشکیل و مسائل مربوط به انتقال نوع بهره گیری از معادن چاه گز مورد بررسی قرار می گیرد.

وی در پاسخ به اینکه پس از اتمام طرح گندله چه صنایع جوار معدنی دیگری در کنار آن احداث می شود افزود: طرح های آتی مورد بحث نیست در حال حاضر تا مرحله گندله سازی پیش می رویم .مسئله آب برای طرح های فولادی مهم است و توسعه آن منوط به بررسی زیست محیطی است.

شریعتمداری در پاسخ به اینکه به عنوان یکی از وزیران که درصد کشور برای توسعه کشور تلاش می کنید نظرتان در خصوص اختلاس آقازاده ها و نارضایتی مردم چیست عنوان کرد: این سوالات را نپرسید به هر حال نظری ندارم.

روح تازه در پلی کلینیک تخصصی بافق دمیده می شود

در ادامه استاندار یزد از تامین پزشک متخصص و تخصیص تجهیرات پلی کلینیک شهرستان بافق به دستور وزیر تعاون داد خبر داد .

محمد علی طالبی در حاشیه افتتاحیه بوم قلعه آریز واقع در روستای باقرآباد بافق در پاسخ به اینکه چرا در رابطه با تخصیص تجهیزات و تامین پزشک پلی کلینیک این شهرستان تدبیری اندیشیده نمی شود گفت: در جلسه ای که با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار، بخشدار، اعضای شورای اسلامی شهر بافق برگزار شد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور دستور داد تا بخشی از هزینه تأمین پزشک متخصص با همکاری سازمان تأمین اجتماعی تامین شود.

وی در پاسخ به اینکه چرا این پلی کلینیک شبانه روزی نمی شود عنوان کرد: تمام این دستورات توسط وزیر داده شد.

 

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی