کسب رتبه برتر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی در چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق توانست در چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، در هفت بخش حائز رتبه های اول تا سوم شود.
مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در این خصوص بیان کرد: چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در دو سطح ملی و استانی روزهای شنبه و یکشنبه نهم و دهم شهریورماه سال جاری در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره وری نیروی انسانی) برگزار شد.
سید مصطفی فخر بافقی افزود: این جشنواره به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با مشارکت و همراهی سازمان ها،دستگاههای اجرایی دولتی و خصوصی،جمعی از اساتید، مدیران و کارشناسان روابط عمومی و با پشتوانه ای از تجربه علمی و عملی چهارده ساله در دو سطح ملی و استانی و بخش های رقابتی و آموزشی برگزار شد.
وی هدف از حضور روابط عمومی شرکت سنگ آهن در این جشنواره را آشنایی با اصول و استانداردهای نشرالکترونیک و مکتوب در روابط عمومی و ارائه آثار و تجارب موفق، توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های مدیران و کارشناسان روابط عمومی در حوزه فعالیت‌های انتشاراتی عنوان داشت و افزود: روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی توانست در بخش های تبلیغات مکتوب، عکس، صفحه آرایی، کتاب، برشور، داستانسرایی و مقاله، حائز رتبه های اول تا سوم شود.
سید مصطفی فخر بافقی این موفقیت را حاصل تلاش مدیریت سابق روابط عمومی شرکت دانست و از تلاش های حبیب حسن زاده بافقی و پرسنل این مجموعه تشکر و قدردانی کرد.
آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی کشور همزمان با برگزاری پنجمین همایش تخصصی تولید محتوا در روابط عمومی با هدف تبیین و بررسی جایگاه و اهمیت تولید محتوا در فعالیت های انتشاراتی، با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و اساتید برجسته کشوری انجام گرفت.
گفتنی است؛ امسال بر پایه فراخوان انجمن متخصصان روابط عمومی، بیش از ۴۱۰۰ اثر در۳۳ شاخه فعالیتی از سوی دستگاههای اجرایی و سازمان ها و شرکت ها به دبیرخانه جشنواره واصل شد و از این میان ۲۳۹ اثر برگزیده شد. که این امر حکایت از استقبال چشمگیر از جشنواره همچون سال های گذشته را داشت.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در