ورزش راهکاری برای کاهش بزهکاری در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سرگرد شهرام طولابی نژاد، فرمانده انتظامی شهرستان بافق در دیدار با سمیه ایزدیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ضمن تبریک هفته تربیت‌بدنی، با اشاره به تاکیدات و تدابیر مقام معظم رهبری مبنی بر آمادگی نیروهای مسلح و توجه به بحث آموزش و نیروی جسمی ورزیده، گفت: امروزه باید بیش‌ازپیش به ورزش اهمیت داد؛ چراکه عقل سالم در بدن سالم است و در فرهنگ اسلامی، انبیاء و اولیاء نیز بر ورزش تأکید داشتند.

طولابی نژاد افزود: مقوله ورزش از اهمیت بسیاری برخوردار است و این مورد باید در نیروی انتظامی بیشتر نمود داشته باشد و مأموران نیروی انتظامی باید در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی از نیروی جسمی ورزیده‌ای برخوردار باشند.

فرمانده انتظامی بافق ادامه داد: ما نیاز داریم تا اداره ورزش و جوانان شهرستان در زمینه ورزشی به ما کمک کند و ما نیز آنچه که در توان داریم برابر دستورالعمل‌ها انجام می‌دهیم.

این مقام انتظامی افزود: هر چه بتوانیم جوان‌ها را به سمت ورزش سوق دهیم بزهکاری نیز کاهش می‌یابد و این نشان از رابطه معنادار بین ورزش و آسیب‌های اجتماعی است و ما امیدواریم بتوانیم با تعامل دوجانبه بین اداره ورزش و پلیس در راستای کاهش بزهکاری و آسیب‌های اجتماعی نقش مهمی ایفا کنیم.

سمیه ایزدیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق در ادامه نشست، با تأکید بر اینکه ورزش و آمادگی جسمانی یک اصل مهم و مهمترین عامل تقویت روابط سالم و اجتماعی است و در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی جوانان نقش به سزایی دارد گفت: ما آمادگی لازم در زمینه همکاری دوجانبه را داریم.

وی افزود: امنیت شهر و کشور مدیون شما سبزپوشان است و امیدواریم بتوانیم قدمی هرچند کوچک برای شما و نیروهای خدمتگزار برداریم.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش