پیروزی تیم تکواندو داتیس یزد در مسابقات لیگ بانوان

دبیر هیئت تکواندو استان یزد از پیروزی تیم تکواندو بانوان داتیس یزد در هفته دوم و سوم از مرحله پایانی لیگ تکواندو بانوان کشور خبر داد.

حسین گل محمدی دبیر هیئت تکواندو استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: تیم باشگاه ورزشی داتیس یزد در هفته دوم از رقابت‌ها توانست با نتیجه ۸ بر صفر تیم هیئت تکواندو جنوب‌شرق را شکست دهد.

او افزود: همچنین در هفته سوم تیم داتیس یزد موفق شد تیم روپایی الکترونیکی کین را با نتیجه ۵ بر ۳ از پیش رو برداد و با این دو پیروزی خود را مدعی معرفی کند.

دبیر هیئت تکواندو استان یزد ادامه داد: تکواندو بانوان فتح صدر البرز، لوازم خانگی کن، اسپریچو، داتیس یزد، فرمانیه، دانشگاه آزاد اسلامی، روپایی الکترونیکی کین، شوکا لاوین مریوان، هیئت تکواندو بهار و هیئت تکواندو جنوب شرق تیم‌های راه یافته به مرحله پایانی هستند.

استان یزد با ۴۷ هیئت ورزشی و ۵۰ هزار ورزشکار، ۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ‌های کشور در رده سنی پایه دارد.

هم اکنون ۸۷۰ تکواندو کار زن و ۲ هزار و ۱۰۰ تکواندوکار مرد در استان به شکل حرفه‌ای در ۱۵ باشگاه در یزد، تفت، بافق، مهریز، ابرکوه، میبد و اشکذر فعالیت می کنند.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل