پیروزی تیم تکواندو داتیس یزد در مسابقات لیگ بانوان

دبیر هیئت تکواندو استان یزد از پیروزی تیم تکواندو بانوان داتیس یزد در هفته دوم و سوم از مرحله پایانی لیگ تکواندو بانوان کشور خبر داد.

حسین گل محمدی دبیر هیئت تکواندو استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: تیم باشگاه ورزشی داتیس یزد در هفته دوم از رقابت‌ها توانست با نتیجه ۸ بر صفر تیم هیئت تکواندو جنوب‌شرق را شکست دهد.

او افزود: همچنین در هفته سوم تیم داتیس یزد موفق شد تیم روپایی الکترونیکی کین را با نتیجه ۵ بر ۳ از پیش رو برداد و با این دو پیروزی خود را مدعی معرفی کند.

دبیر هیئت تکواندو استان یزد ادامه داد: تکواندو بانوان فتح صدر البرز، لوازم خانگی کن، اسپریچو، داتیس یزد، فرمانیه، دانشگاه آزاد اسلامی، روپایی الکترونیکی کین، شوکا لاوین مریوان، هیئت تکواندو بهار و هیئت تکواندو جنوب شرق تیم‌های راه یافته به مرحله پایانی هستند.

استان یزد با ۴۷ هیئت ورزشی و ۵۰ هزار ورزشکار، ۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ‌های کشور در رده سنی پایه دارد.

هم اکنون ۸۷۰ تکواندو کار زن و ۲ هزار و ۱۰۰ تکواندوکار مرد در استان به شکل حرفه‌ای در ۱۵ باشگاه در یزد، تفت، بافق، مهریز، ابرکوه، میبد و اشکذر فعالیت می کنند.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل