والیبال ورزش پرطرفدار در بین بانوان

 به گزارش هفته نامه افق کویر، هشتمین دوره مسابقات والیبال بانوان جام رمضان در تاریخ۶ فروردین ماه۱۴۰۳ با حضور۹ تیم در سالن هاشمی رفسنجانی شهرستان بافق و با هدف افزایش روحیه نشاط و شادابی در بین بانوان و همچنین شناسایی بازیکنان مستعد آغاز به کار نمود. در این شماره از هفته نامه افق کویر، خبرنگار ما، مصاحبه ای با “هاجر فتوحی” مسئول کمیته مسابقات هيئت والیبال شهرستان بافق انجام داده که در ادامه خواهید خواند.
هاجر فتوحی گفت: علاقه به والیبال از دوران کودکی در من وجود داشت و از همان آغاز در کلاس های آموزشی والیبال، شرکت نمودم و در مسابقاتی که در سطح شهرستان و استان برگزار می شد، به عنوان بهترین پاسور انتخاب شدم.
مسئول کمیته مسابقات هيئت والیبال شهرستان بافق در ادامه عنوان نمود: از سال ۸۵ ، فعالیت ورزشی والیبال خود را در شهرستان بافق، آغاز نموده و در حال حاضر موفق به کسب مدرک مربیگری و داوری درجه درجه ۲ والیبال شده و به عنوان مربی آزاد در سطح شهرستان و مربی پایه های آکادمی باشگاه سنگ آهن فعالیت می نمایم.

فتوحی در زمینه روند برگزاری مسابقات عنوان نمود: تیم ها دردوگروه چهار و پنج تیمی با یکدیگر به رقابت پرداخته ومسابقات به صورت دوره ای برگزار شده و تیم های اول تا سوم این دوره از مسابقات مشخص می‌گردد.
وی در ادامه گفت: هم اکنون دو بازی از مرحله اول باقیست و بازی رده بندی و پایانی در هفته اول اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
وی تصریح نمود: مسابقات متوسطه اول آموزش و پرورش، در هفته سوم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و بازیکنان از تیم سنگ آهن در رده نونهال و آینده سازان به این مسابقات اعزام خواهند شد.

هاجر فتوحی اظهار نمود: تیم های والیبال در رده های سنی مختلف در استان ، موفق به کسب مقام های ارزشمند شده ، تا جایی که، در رده نونهالان نیز در سری Bکشوری ، بازیکنانی از شهرستان بافق پرورش داده ایم.
جای بسی خرسندی است که والیبال بافق در استان حرف های زیادی برای گفتن دارد، حتی در رویارویی با تیم های چادرملو و ناحیه ای استان یزد در صدر جدول قرار داریم.

حکیمه السادات میرمحمدی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل