صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش از ۴۰ درصد هزینه های شهرداری افزایش یافته است! چرا نظارتی بر روی این کار شهرداری نیست! یک فرد چطور می تواند خانه بسازد؟ هزینه ساخت و ساز که افزایش یافته هزینه های شهرداری هم بالا رفته است. کاش دولت به جای مشوق های افزایش جمعیت به این مسایل هم فکر می کرد.
۰۹۱۳-۵۶۲۱


بنزین سوپر در بافق بعد از سه ماه آمد و سریع هم توزیع شد و دیگر نیست! چه اداره یا ارگانی متولی و ناظر هست! چقدر به فرمانداری و ادارات دیگر بگوییم!
۰۹۱۴-۷۸۲۵


از طرح های شهرداری بافق هم گزارش تهیه کنید که به چه طرح هایی دست زده است! مثل خیابان نزدیک بیت الرضا(ع)
۰۹۱۳-۶۵۲۱


استاندار محترم یزد گفتند خاموشی چاههای آب کشاورزی کمتر خواهد شد کی این وعده عملی خواهد شد! چرا تاکنون آب از دریای عمان یا خلیج فارس به کویر ایران و یزد نیاوردند!
۰۹۱۶-۸۵۱۲


رژیم کودک کش اشغالگر قدس بداند ما با این که در کشور گرانی و مشکلات داریم ولی غرور و عزت و شرافت مان را لگدکوب نکرده و دست از امام و آرمان های انقلاب و نظام و رهبری نخواهیم کشید!
۰۹۱۳-۲۵۱۴


جاده مابین دانشگاه آزاد و علمی کاربردی سابق، آسفالت نشده! چرا بخشداری سنگین کار می کند!
۰۹۱۳-۵۱۶۴


چرا گزارشی از بخشداری چاپ نمی کنید که پول هایی که از محل دو درصد می گیرد کجا و چطور خرج می کند!
۰۹۱۰-۴۷۸۹


چرا گازکشی به مزرعه الهیه بافق با تاخیر انجام می شود با این که تکمیل پرونده هم کرده ایم.
۰۹۱۴-۵۸۴۱


تعجب کردم نزدیک پایان سال آجیل شرکت ….. در یک نهاد …. توزیع شد! واقعا نهادهای نظارتی در خواب هستند یا این را امری رایج می دانند! چرا جلوی این مسایل گرفته نمی شود! و چرا این شرکت خاص باید در ان نهاد تصمیم گیر این کار را انجام بدهد! چرا نباید این اجیل به خانواده تحت پوشش کمیته امداد داده بشود و یا بهزیستی و کودکان معلول و خانواده های کم بضاعت!
۰۹۱۳-۶۵۲۱


نزدیک پایان سال حدود ۱۰۰ تا گلدان کوچک و بزرگ از طرف (…) به (…) اهداء شد! به گونه ایی که کارکنان به اتاق های خود بردند! جل الخالق! با خود گفتم چرا این گلدان ها به سایر ادارات هم داده نمی شود.
۰۹۱۳-۸۹۶۷


سلام، خیابان امام خمینی(ره) به یک پل عابر پیاده نیاز دارد لطفا در این مورد پیگیری شود در بعضی از شهرها پل هوایی با پله برقی تعبیه شده است به نظر می رسد شهر ثروتمندی چون بافق در استان یزد شایسته چنین پل عابر پیاده ای باشد و همانطور که اعلام شد استان یزد بعد از تهران بیشترین دریافتی را در مورد مالیات داشته است و این نشان می دهد که استان یزد نیز می تواند پیشرفته باشد.
۰۹۱۳-۴۸۷۸


سلام، دلیل تعطیلی سنگ آهن چه بود؟ که یک دفعه کارگران کار را تعطیل و شروع می کنند به نظر می رسد که بدون این برنامه ها نیز می توان به مطالبات کارگران پاسخ داد ولی کم لطفی می شود.
۰۹۱۳-۵۸۴۱


با سلام، برخی خیابان هایی که تازه هم آسفالت شده است با بارش باران خیابان دچار آبگرفتگی می شود و وسط خیابان آب ها باقی می ماند مگر مهندسی شده کار انجام نمی شود؟!
۰۹۱۶-۵۴۷۲


شورای شهر در کجا به سر می برند خبری از آن ها نیست و نمی دانیم که برای سال ۱۴۰۳ چه طرح و برنامه ای برای شهرستان بافق دارند در محله ها قبلا جلسه ای برگزار می کردند اما مدت زیادی هست که هیچ خبری پیرامون این موضوع دریافت نمی شود.
۰۹۱۰-۷۴۳۵


با سلام بیش از دو ماه هست که از کوشک تا ناریگان یک لاین آسفات شده ویک لاین مانده که چند ماشین تا به حال واژگون شده چه کسی جوابگو است آیا مسئول ندارد ؟؟؟
۰۹۱۳-۵۵۲۹


انهایی که در برابر دوبانده شدن جاده بافق و بهاباد کوتاهی و سنگ اندازی می کنند در خون عزیزانی که در این جاده پر از تریلی معدن و کم عرض کشته می شوند سهیم هستند.
پیام های رسیده


برخی از نظرات شهروندان در مورد قطع درختان واقع در خیابان شهید تفکری:
-خیابان شهید تفکری با این اقدام شهرداری بسیار عالی شده است. از زحمات شهردار محترم سپاسگزاریم.
-اقدام شهرداری، اقدامی مناسب نبود. عدم وجود درختان در تابستان و عدم وجود مکان مناسب برای پارک اتومبیل قطعا آزاردهنده خواهد بود.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

۲۸۵ بیمار مبتلا به ایدز در یزد شناسایی شده‌اند

میرزایی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: