صدای افق

این مطلب را باید بافقی ها بخوانند بعضی افراد منزلشان را به اتباع بیگانه اجاره دادند، هرکجا میروی غیر بومی وجود دارد، پارک ها پرهستند، داخل پیاده روها پراز غیربومی ها هست، بعدازظهرها معلوم نیست شهر … آمدی یا بافق،
پیام رسیده


به فکر باشید که خاموشی چاه ها به حداقل برسد.
پیام رسیده


میدان غدیر چه موقع زیباسازی می شود؟
۰۹۱۳-۵۲۴۸


باسلام.یک سوال برایم مطرح شده، در چه شهری این همه دستفروش هست؟آن هم اتباع بیگانه، دربافق، تعداد زیادی دستفروشان سرمیدان قارچ وگذرهای دیگرهستند و هیچ مسئولی به خودجرات نمیدهدکه اینهاراساماندهی وباآنهابرخوردکندچرا؟شایدبافق شهرداری ندارد ویامسئول اجرائیات قدرت برخوردباچنددستفروش غیربومی وغریبه راندارد! !خودتان قضاوت کنیدتبعات وپیامدهای منفی این دستفروشان برکسبه شهربه خدازیاد است اگراقدامی نشودفردا دیراست….
۹۱۳- ۵۳۴۹


چرا شهرداری در خصوص مجوز تغییرکاربری ها از مزروعی به مسکونی یا از بایر به مسکونی یاتجاری اینقدر پرونده ها را معطل می کنند؟ مگر نمی گویند شهرداری درآمد ندارد، پس زودتر این پرونده ها را رسیدگی کنید تا درآمد شما نیز افزایش بیابد.
۰۹۱۳-۳۳۸۹


لطفا شهرداری بافق، زیبا سازی درختان را از باغبانان پارک آهنشهر یاد بگیرد که چقدر درختان(کاج و نخل) را به خوبی تزیین کرده اند، کاش شهرداری هم درختان کاج را بویژه در مسیر قاضی میرجعفر(ع)، بلوار بسیج اقدام به زیبایی آن ها می کرد.
۰۹۱۳-۸۳۰۶


چگونه است که از یک طرف اطراف پارک آبشار، زمین واگذار نمی شود و می گویند در معرض سیلاب هست؛ اما نوبت به شهرداری و شرکت سنگ آهن مرکزی که می رسد، ۲هزار هکتار می خواهند واگذار کنند، آیا این زمین ها در مسیر سیلاب و موضوع پدافند غیر عامل نیست؟ چرا یک بام و دو هوا شده است؟
۰۹۱۵-۲۲۱۰


از درج گزارش قطع درختان قاضی میرجعفر(ع) تشکر می کنیم؛ اما دلایلی که رئیس مطرح کرد، منطقی نیست؟ اگر با این قیاس جلو برویم باید تمامی درختان پارک آهنشهر را قطع کرد چون آنجا هم اصلا دید ندارد. ضمنا چرا پیگیری نکردید بخشدار در این زمینه چه اقدامی انجام داده است؟
۰۹۱۶-۴۴۷۹


در خصوص درج خبر ارتشاء ضمن تشکر همچنان از قوه ی قضائیه انتظار داریم تا محکومان را به اشد مجازات محکوم نماید.
۰۹۱۳-۳۵۸۴


چرا در بافق چراغ راهنمایی و رانندگی در میادین گذاشته نمی شود و هر کس زودتر به میدان وارد شد می خواهد سریعتر از میدان خارج شود؟
۰۹۱۳-۲۶۹۴


چرا کوچه هتل علمدار به سمت کمربند شمالی آسفالت نمی شود در این کوچه دو سه تا بوم گردی وجود دارد و تعداد زیادی هم دامداری؛ همچنین کارگاه های اشتغال زایی . چرا توجهی به این قسمت نمی شود؟
۰۹۱۰-۵۵۷۶


از مرکز بهداشت تقاضا داریم نظارت بیشتر و بهتر بر روی رستوران ها داشته باشد، در یکی از رستوران ها به جای گوشت از گوشتی استفاده شده بود که وقتی تکه گوشت را پس از پخت شسته شد به صورت پنبه بیرون می آمد
۰۹۱۶-۴۲۴۴


در حاشیه شهر برخی مغازه ها ایجاد شده که واقعا معلوم نیست ضایعات فروشی هستند یا ضایعات مردم را می خرند یا پرنده می فروشند یا غیره، از اداره مجمع امور صنفی تقاضا داریم نظارت را بیشتر کنند.
۰۹۱۳-۲۲۴۰


در بلوار انقلاب پارچه نوشته ای نصب شده است که انواع سیگار موجود است در حالی که طبق دستور العمل ها تبلیغ سیگار ممنوع است. چرا این پارچه نوشته نصب شده است؟
۰۹۱۴-۶۶۹۲

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

صدای افق

چرا مسئولین شهرداری به فکر مردم نیستند! بیش