نماینده مجلس باید پیگیرصنایع جوارمعدنی و ریلی باشد

به گزارش هفته نامه افق کویر خبرنگاران هفته نامه افق کویر ، با طرح این پرسش که از نماینده مجلس آینده چه انتظاری دارید؛ با حضور در میان مردم نظرات شهروندان را جویا شد که در ادامه می خوانید:
محمد دهقانزاده شهروند بافقی گفت: از نماینده ها انتظار داریم که متدین به دین اسلام باشد، برای مردم در حد توان حرفی را که می زند عمل کند، قول و برنامه ای که اعلام می کنند، اجرا کند و به فکر مردم و جوانان باشد.
وی ادامه داد: به ازدواج و اشتغال جوانان نیز کمک کنند تا آنها به هدفشان برسند

 

محمد اکبری صاحب مغازه لبنیاتی گفت: هرشخصی از نمایندها توقعی دارد ولی باید یک نماینده باید با تقوا ، راستگو باشند و به هدف هایشان جامعه عمل بپوشند
در ادامه زهرا حسنی نژاد گفت: یک نماینده مجلس باید به درد دل مردم برسند و دنبال راه حلی برای مشکلات مردم باشند.
خانم ۵۲ ساله ای که حاضر به معرفی نبود؛ گفت: از بین این همه نماینده فقط یکی از آنها نماینده مجلس می شود و این که برخی افراد در کوچه و خیابان راه می افتند و عکس نماینده ها را پاره می کنند؛ کار نامناسب و بی احترامی به شخص نماینده است.
محسن عبدالغفوری که صاحب طلافروشی است گفت: به فکر مردم باشند، کمک مردم کنند و برای شهرستان خود کارهایی که از دستشان بر می آید انجام دهند و برای مردم و دین اسلام کاری انجام بدهند، به فکر مردم و مشکلات مردم باشند.
علی اکبر ناظمی مرد ۵۰ ساله بافقی گفت: انتظار همه شهروندان این است که نماینده مجلس خواسته های مردم را بر آورده کند و طبق گفته شان عمل کنند.
وی افزود: وقتی نماینده شد گفته هایش را فراموش نکند، با مردم صادق و یک رنگ باشند و به مردم دروغ نگویند.
مرد ۴۸ ساله دیگری که تمایل نداشت خود را معرفی کند ؛ گفت: هیچ کدامشان هیچ کاری نمی کنند و فقط می خواهند پول به جیب بزنند.
مدیر بازنشسته آموزش پرورش گفت: انتظارما این است که نماینده ما شجاع، اهل تقوا،حرص وطمع نداشته و بر امورمردم نظارت کند، علاوه بر این نظارت کلی بر امور کشور داشته باشد.
مرد ۳۵ساله که همراه با کودک خود مراجعه نموده و تمایلی به معرفی خود نداشت گفت: نماینده های مجلس به وعده هایی که دادند عمل کنند.
درادامه رضاشریعتی معلم بازنشسته آموزش و پرورش گفت: انتظار همه مردم این است که در مجلس قوانین وضع کنند،که وضعیت اقتصادی فرهنگی،مسکونی مردم بهترشود.قانون های خوبی تصویب کنند،که به درد مردم بخورد.
وی افزود: نماینده مجلس باید قولی که می دهد قول کشور باشد، نه منطقه ای وکشوری
وی ادامه داد:به نظرمن هیچ نماینده ای کامل نیست که تمام ویژگی هارا داشته باشد، ولی بایدنماینده ای انتخاب کنیم که دیدگاه او به ولی فقیه و به شرایطی که کشور در آن قرار دارد نزدیک ترباشد.
زن مسن که تمایل نداشت خودش رامعرفی کند،گفت: من قدیمی هستم و الان که آمدم رای بدهم می گویند: علاوه بر سجل باید کارت ملی نیز داشته باشی.مجبورم به خانه برگردم تا کارت ملی را بیاورم.
فاطمه شکوهی یکی دیگر از رای دهندگان گفت: نماینده ای که ما انتخاب می کنیم باید گوش به حرف ولایت باشند، نبایدنماینده مجلس محله محور باشد، بایدعدالت محورباشد و پیروخط ولی فقیه باشد.
مرد ۵۰ ساله بافقی گفت: هیچ کدام از نماینده ها به وظایف خود عمل نمی کنند، بنده با حقوق بازنشستگی ۲ میلیون تومان، نمی توانم دختر را جهیزیه نمایم.
محمدرنجبررئیس شورای شهرستان بافق گفت: نماینده مجلس باید وظایف قانونی عمل کند و صنایع جوارمعدنی وجوارریلی را پیگیر باشد و تامین خوراک واحدهای صنعتی را درنظربگیرد.
وی در ادامه افزود :کلا وظیفه هر شهروندی این است که هردرانتخابات شرکت کند ،به هرحال هرمجلسی قویتر باشدونظارت بیشترباشدسودعمومی دروهله اول برای کشور،استان و شهرستان خواهد بود.
مهدی طالعی سرپرست مالی و بازرگانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق گفت : نمایند فعال و قانون گذار برای شهرما خوب است، انشاا… نماینده ای بیاید که بتواند مشکلات شهرستان ازجمله احداث کارخانه جوارمعدنی وتامین خوراک راپیگیری کند.
حسن محمدی رییس شورای اسلامی بافق گفت: نماینده باید شجاع ، توانمند و ولایی باشد ولایق باشد، پیروخط مقام معظم رهبری باشد تا تمام مشکلات رفع شود.

 

راضیه برزگری – سارا شفیعی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

۲۸۵ بیمار مبتلا به ایدز در یزد شناسایی شده‌اند

میرزایی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: