نماینده مجلس باید پیگیرصنایع جوارمعدنی و ریلی باشد

به گزارش هفته نامه افق کویر خبرنگاران هفته نامه افق کویر ، با طرح این پرسش که از نماینده مجلس آینده چه انتظاری دارید؛ با حضور در میان مردم نظرات شهروندان را جویا شد که در ادامه می خوانید:
محمد دهقانزاده شهروند بافقی گفت: از نماینده ها انتظار داریم که متدین به دین اسلام باشد، برای مردم در حد توان حرفی را که می زند عمل کند، قول و برنامه ای که اعلام می کنند، اجرا کند و به فکر مردم و جوانان باشد.
وی ادامه داد: به ازدواج و اشتغال جوانان نیز کمک کنند تا آنها به هدفشان برسند

 

محمد اکبری صاحب مغازه لبنیاتی گفت: هرشخصی از نمایندها توقعی دارد ولی باید یک نماینده باید با تقوا ، راستگو باشند و به هدف هایشان جامعه عمل بپوشند
در ادامه زهرا حسنی نژاد گفت: یک نماینده مجلس باید به درد دل مردم برسند و دنبال راه حلی برای مشکلات مردم باشند.
خانم ۵۲ ساله ای که حاضر به معرفی نبود؛ گفت: از بین این همه نماینده فقط یکی از آنها نماینده مجلس می شود و این که برخی افراد در کوچه و خیابان راه می افتند و عکس نماینده ها را پاره می کنند؛ کار نامناسب و بی احترامی به شخص نماینده است.
محسن عبدالغفوری که صاحب طلافروشی است گفت: به فکر مردم باشند، کمک مردم کنند و برای شهرستان خود کارهایی که از دستشان بر می آید انجام دهند و برای مردم و دین اسلام کاری انجام بدهند، به فکر مردم و مشکلات مردم باشند.
علی اکبر ناظمی مرد ۵۰ ساله بافقی گفت: انتظار همه شهروندان این است که نماینده مجلس خواسته های مردم را بر آورده کند و طبق گفته شان عمل کنند.
وی افزود: وقتی نماینده شد گفته هایش را فراموش نکند، با مردم صادق و یک رنگ باشند و به مردم دروغ نگویند.
مرد ۴۸ ساله دیگری که تمایل نداشت خود را معرفی کند ؛ گفت: هیچ کدامشان هیچ کاری نمی کنند و فقط می خواهند پول به جیب بزنند.
مدیر بازنشسته آموزش پرورش گفت: انتظارما این است که نماینده ما شجاع، اهل تقوا،حرص وطمع نداشته و بر امورمردم نظارت کند، علاوه بر این نظارت کلی بر امور کشور داشته باشد.
مرد ۳۵ساله که همراه با کودک خود مراجعه نموده و تمایلی به معرفی خود نداشت گفت: نماینده های مجلس به وعده هایی که دادند عمل کنند.
درادامه رضاشریعتی معلم بازنشسته آموزش و پرورش گفت: انتظار همه مردم این است که در مجلس قوانین وضع کنند،که وضعیت اقتصادی فرهنگی،مسکونی مردم بهترشود.قانون های خوبی تصویب کنند،که به درد مردم بخورد.
وی افزود: نماینده مجلس باید قولی که می دهد قول کشور باشد، نه منطقه ای وکشوری
وی ادامه داد:به نظرمن هیچ نماینده ای کامل نیست که تمام ویژگی هارا داشته باشد، ولی بایدنماینده ای انتخاب کنیم که دیدگاه او به ولی فقیه و به شرایطی که کشور در آن قرار دارد نزدیک ترباشد.
زن مسن که تمایل نداشت خودش رامعرفی کند،گفت: من قدیمی هستم و الان که آمدم رای بدهم می گویند: علاوه بر سجل باید کارت ملی نیز داشته باشی.مجبورم به خانه برگردم تا کارت ملی را بیاورم.
فاطمه شکوهی یکی دیگر از رای دهندگان گفت: نماینده ای که ما انتخاب می کنیم باید گوش به حرف ولایت باشند، نبایدنماینده مجلس محله محور باشد، بایدعدالت محورباشد و پیروخط ولی فقیه باشد.
مرد ۵۰ ساله بافقی گفت: هیچ کدام از نماینده ها به وظایف خود عمل نمی کنند، بنده با حقوق بازنشستگی ۲ میلیون تومان، نمی توانم دختر را جهیزیه نمایم.
محمدرنجبررئیس شورای شهرستان بافق گفت: نماینده مجلس باید وظایف قانونی عمل کند و صنایع جوارمعدنی وجوارریلی را پیگیر باشد و تامین خوراک واحدهای صنعتی را درنظربگیرد.
وی در ادامه افزود :کلا وظیفه هر شهروندی این است که هردرانتخابات شرکت کند ،به هرحال هرمجلسی قویتر باشدونظارت بیشترباشدسودعمومی دروهله اول برای کشور،استان و شهرستان خواهد بود.
مهدی طالعی سرپرست مالی و بازرگانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق گفت : نمایند فعال و قانون گذار برای شهرما خوب است، انشاا… نماینده ای بیاید که بتواند مشکلات شهرستان ازجمله احداث کارخانه جوارمعدنی وتامین خوراک راپیگیری کند.
حسن محمدی رییس شورای اسلامی بافق گفت: نماینده باید شجاع ، توانمند و ولایی باشد ولایق باشد، پیروخط مقام معظم رهبری باشد تا تمام مشکلات رفع شود.

 

راضیه برزگری – سارا شفیعی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل