شهرستان بافق امسال پذیرای مهمانان نوروزی نخواهد بود

زاده رحمانی فرماندار بافق با بیان این مطلب که بافق امسال پذیرای مهمانان نوروزی نخواهد بود گفت: ورودی های بافق از سمت یزد، بهاباد و استان کرمان در حال کنترل است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در مصاحبه با یزد رسا گفت: مشکلی که بیماری کرونا بیشتر شهر را تهدید می کند پذیرش میهمان  از سایر شهرستان ها به خصوص از استان های قم، تهران و استان های شمالی است.

وی در ادامه با اشاره به گزارشاتی در مورد ورود مسافران از شهرهای مختلف به بافق افزود: تحت شدیدترین تدابیر بهداشتی و امنیتی هم کامل نمی شود از ورود افراد به داخل شهر جلوگیری کرد.

زاده رحمانی در ادامه خطاب به مردم بیان کرد: از مردم خواهش می کنم نکات بهداشتی را رعایت کرده و بسیار واضح وروشن با دوستان، فامیل وآشنایان خود در سایر شهرستان ها از عدم آمادگی شهرستان برای پذیرش میهمانان نوروزی صحبت کنید.

وی همچنین تصریح کرد: مغازه داران و صنوف کسانی هستند که بیشترین مواجهه، تماس و برخورد با اقشاردر سنین مختلف را دارند لذا اگر مغازه داران کاملا اصول بهداشتی را رعایت کنند چرخه انتقال ویروس قطع و درصد مبتلایان هم به صفر خواهد رسید.

این مقام مسئول به تدابیری درمانی هم اشاره کرد و بیان داشت: بیمارستان حضرت ولی عصر(عج)بافق آمادگی پذیرش بیماران را دارد و اگر به سمتی برویم که شاهد افزایش تعداد بیماران شویم در مرحله دوم درمانگاه آهنشهر و در آخر نیز پلی کلینیک تامین اجتماعی باید پذیرای بیماران باشند. یکی دیگر از مکان ها نیز در صورت افزایش مبتلایان تجهیز یکی ازسالن های ورزشی است و امیدواریم به این مرحله نرسیم.

زاده رحمانی در پایان اظهار داشت: ورودی های شهر نیز از سمت یزد، بهاباد و استان کرمان توسط نیروی های انتظامی، هلال احمر، بسیج و شبکه بهداشت در حال کنترل است.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شماره هزار و صد و بیست و ششمین (۱۱۲۶) از هفته نامه افق کویر منتشر شد

جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد/ سرمقاله مدیر