شهرستان بافق امسال پذیرای مهمانان نوروزی نخواهد بود

زاده رحمانی فرماندار بافق با بیان این مطلب که بافق امسال پذیرای مهمانان نوروزی نخواهد بود گفت: ورودی های بافق از سمت یزد، بهاباد و استان کرمان در حال کنترل است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در مصاحبه با یزد رسا گفت: مشکلی که بیماری کرونا بیشتر شهر را تهدید می کند پذیرش میهمان  از سایر شهرستان ها به خصوص از استان های قم، تهران و استان های شمالی است.

وی در ادامه با اشاره به گزارشاتی در مورد ورود مسافران از شهرهای مختلف به بافق افزود: تحت شدیدترین تدابیر بهداشتی و امنیتی هم کامل نمی شود از ورود افراد به داخل شهر جلوگیری کرد.

زاده رحمانی در ادامه خطاب به مردم بیان کرد: از مردم خواهش می کنم نکات بهداشتی را رعایت کرده و بسیار واضح وروشن با دوستان، فامیل وآشنایان خود در سایر شهرستان ها از عدم آمادگی شهرستان برای پذیرش میهمانان نوروزی صحبت کنید.

وی همچنین تصریح کرد: مغازه داران و صنوف کسانی هستند که بیشترین مواجهه، تماس و برخورد با اقشاردر سنین مختلف را دارند لذا اگر مغازه داران کاملا اصول بهداشتی را رعایت کنند چرخه انتقال ویروس قطع و درصد مبتلایان هم به صفر خواهد رسید.

این مقام مسئول به تدابیری درمانی هم اشاره کرد و بیان داشت: بیمارستان حضرت ولی عصر(عج)بافق آمادگی پذیرش بیماران را دارد و اگر به سمتی برویم که شاهد افزایش تعداد بیماران شویم در مرحله دوم درمانگاه آهنشهر و در آخر نیز پلی کلینیک تامین اجتماعی باید پذیرای بیماران باشند. یکی دیگر از مکان ها نیز در صورت افزایش مبتلایان تجهیز یکی ازسالن های ورزشی است و امیدواریم به این مرحله نرسیم.

زاده رحمانی در پایان اظهار داشت: ورودی های شهر نیز از سمت یزد، بهاباد و استان کرمان توسط نیروی های انتظامی، هلال احمر، بسیج و شبکه بهداشت در حال کنترل است.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

برنامه ها واقدامات کمیته امداد شهرستان بافق در سال ۱۴۰۲

به گزارش هفته نامه افق کویر، ابوالقاسم طلایی