کار خانه کاشی و سرامیک زمرد بافق چه فعالیتی انجام می دهد و چرا تا کنون تولید انبوه ندارد ؟ کی ما می توانیم به عنوان سرمایه گذار سود سرمایه خود را دریافت کنیم ؟

کار خانه کاشی و سرامیک زمرد بافق چه فعالیتی انجام می دهد و چرا تا کنون تولید انبوه ندارد ؟ کی ما می توانیم به عنوان سرمایه گذار سود سرمایه خود را دریافت کنیم ؟
۹۱۳-۱۵۲
————
شرکت هایی در سنگ آهن مستقر هستند،چرا به مردم بافق اعلام نمی کنند که چه فعالیت هایی انجام می دهند و چرا این شرکت ها در بافق دفاتر ندارد؟
۹۳۱-۱۴۵

———–
از فرماندار محترم درخواست داریم تا با واگذاری اراضی به تعاونی های مسکن جلو رشد سرسام آور قیمت های زمین در بافق گرفته شود ؟
۹۹۱-۱۴۵
————
اکنون از شدت بارندگی کاسته شده ، شهرداری و سایرادارات مرتبط نسبت به اصلاح خیابان و معابر اقدام کنند تا در فصل بارندگی کاسه چه کنم، چه کنم دست نگیرند!
۹۹۰-۰۱۲۳
————
ما دامداران باید مواظب دام خود باشیم از هر طریق، تا سارقان بی وجدان اقدام به دزدی از آغل گوسفندان ما نکنند.
۹۱۶-۵۲۵
————
اداره مسکن و شهر سازی نسبت به افزایش محدوده فرسوده بافق اقدام کند تا مردم بیشتر بتوانند از تسهیلات بانکی برای مرمت و تعمیر ساختمان مسکونی خود بهره ببرند؟

۹۱۶-۵۲۵
————
برخی از چاهای کشاورزی در بافق دارای سند نیستند و نمی دانیم که مشکل در چیست؟ چرا اداره جهاد کشاورزی اقدام به حل و فصل این اختلافات نمی کند تا شرکای چاه سند اخذ کنند.
۹۹۱-۴۲۵
————
اکنون که هوای بافق خیلی گرم است چرا در مساجد قبوض برق به تعرفه ی مناطق گرمسیری محاسبه نمی گردد.
۹۹۰-۴۷۸
————
چرا ادارات و شهرداری در معابر اقدام به کاشت درختان مثمر نمی کنند و فقط درختان غیر مثمر می کارند ؟ به نظرم اگر درختان مثمر کاشته شود، مردم از محصول آن استفاده می برند.
۹۱۳-۳۶۹
————
جاده باقر آباد چرا تا میدان گردشگری کشیده نمی شود .

۹۱۳-۴۵۰
————
چرا پل زیر گذر تفرج گاه وحشی بافقی روشنایی ندارد؟
۹۱۳-۴۲۵
————
رستوران هتل ….. ۵ پرس غذا را ۱۸۰ هزارتومان با یک نوشابه حساب کرده است چرا نظارتی وجود ندارد؟
۹۱۰-۷۴۱
————
باسلام، به خدمت مسئولین شهرستان بافق.چراکاری برای جوانهای بافقی نمی کنید؟ چرا غریبها راحت سرکارمی روند مگر جوانهای بافقی حق و سهم در معدن ندارند چرا اینقدر پارتی بازی می کنند؟ در ادارات و… .به وا…خجالت دارد..
۹۱۰-۰۱۲
————
شهرداری و شورای شهر فکری برای دوبانده شدن خیابان شیخ محمد تقی بردارند تا شاهد اتفاق ناگواری نباشیم .
۹۹۱-۱۴۵

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

مسئولین چَشم چَشمی گفتند و خبری از آن ها نشد

به گزارش هفته نامه افق کویر؛ در پی