کار خانه کاشی و سرامیک زمرد بافق چه فعالیتی انجام می دهد و چرا تا کنون تولید انبوه ندارد ؟ کی ما می توانیم به عنوان سرمایه گذار سود سرمایه خود را دریافت کنیم ؟

کار خانه کاشی و سرامیک زمرد بافق چه فعالیتی انجام می دهد و چرا تا کنون تولید انبوه ندارد ؟ کی ما می توانیم به عنوان سرمایه گذار سود سرمایه خود را دریافت کنیم ؟
۹۱۳-۱۵۲
————
شرکت هایی در سنگ آهن مستقر هستند،چرا به مردم بافق اعلام نمی کنند که چه فعالیت هایی انجام می دهند و چرا این شرکت ها در بافق دفاتر ندارد؟
۹۳۱-۱۴۵

———–
از فرماندار محترم درخواست داریم تا با واگذاری اراضی به تعاونی های مسکن جلو رشد سرسام آور قیمت های زمین در بافق گرفته شود ؟
۹۹۱-۱۴۵
————
اکنون از شدت بارندگی کاسته شده ، شهرداری و سایرادارات مرتبط نسبت به اصلاح خیابان و معابر اقدام کنند تا در فصل بارندگی کاسه چه کنم، چه کنم دست نگیرند!
۹۹۰-۰۱۲۳
————
ما دامداران باید مواظب دام خود باشیم از هر طریق، تا سارقان بی وجدان اقدام به دزدی از آغل گوسفندان ما نکنند.
۹۱۶-۵۲۵
————
اداره مسکن و شهر سازی نسبت به افزایش محدوده فرسوده بافق اقدام کند تا مردم بیشتر بتوانند از تسهیلات بانکی برای مرمت و تعمیر ساختمان مسکونی خود بهره ببرند؟

۹۱۶-۵۲۵
————
برخی از چاهای کشاورزی در بافق دارای سند نیستند و نمی دانیم که مشکل در چیست؟ چرا اداره جهاد کشاورزی اقدام به حل و فصل این اختلافات نمی کند تا شرکای چاه سند اخذ کنند.
۹۹۱-۴۲۵
————
اکنون که هوای بافق خیلی گرم است چرا در مساجد قبوض برق به تعرفه ی مناطق گرمسیری محاسبه نمی گردد.
۹۹۰-۴۷۸
————
چرا ادارات و شهرداری در معابر اقدام به کاشت درختان مثمر نمی کنند و فقط درختان غیر مثمر می کارند ؟ به نظرم اگر درختان مثمر کاشته شود، مردم از محصول آن استفاده می برند.
۹۱۳-۳۶۹
————
جاده باقر آباد چرا تا میدان گردشگری کشیده نمی شود .

۹۱۳-۴۵۰
————
چرا پل زیر گذر تفرج گاه وحشی بافقی روشنایی ندارد؟
۹۱۳-۴۲۵
————
رستوران هتل ….. ۵ پرس غذا را ۱۸۰ هزارتومان با یک نوشابه حساب کرده است چرا نظارتی وجود ندارد؟
۹۱۰-۷۴۱
————
باسلام، به خدمت مسئولین شهرستان بافق.چراکاری برای جوانهای بافقی نمی کنید؟ چرا غریبها راحت سرکارمی روند مگر جوانهای بافقی حق و سهم در معدن ندارند چرا اینقدر پارتی بازی می کنند؟ در ادارات و… .به وا…خجالت دارد..
۹۱۰-۰۱۲
————
شهرداری و شورای شهر فکری برای دوبانده شدن خیابان شیخ محمد تقی بردارند تا شاهد اتفاق ناگواری نباشیم .
۹۹۱-۱۴۵

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

تشکر امام جمعه بافق از استاندار یزد درخصوص پیگیری مطالبات مردم

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل