یزد دارای بالاترین ظرفیت سرمایه گذاری/ زمینه اشتغال ۵۰ هزار نفر در استان فراهم شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از اجرایی شدن بیش از ۷۰ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری افق کویر، محمد رضا علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از اجرایی شدن بیش از ۷۰ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد و گفت: با مصوبات اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تاکنون زمینه  اشتغال ۵۰ هزار نفر در این استان فراهم شده است.

او از شروع فعالیت این کارگروه از سال ۱۳۹۴ در استان خبر داد و افزود: در این مدت ۲۷۸۵ جلسه کارشناسی، ۱۵۷جلسه تخصصی و ۲۰۴ جلسه اصلی به منظور بررسی مسائل و مشکلات سرمایه‌گذاران و بخش‌خصوصی و سرعت‌بخشیدن به اشتغال تشکیل شده است.

علمدار یزدی ادامه داد: تاکنون در این کارگروه، مشکلات و مطالبات بخش‌خصوصی برای تولید و اشتغال بررسی که در مجموع از ۵۵۰۲ پرونده مختلف ۵۷۳۶ مورد آن بررسی و نسبت به تصمیم مناسب و حل مسائل اقدام شد.

راه اندازی یک واحد تولیدی کاشی اسلب با بهره گیری از مدرین‌ترین روش‌های تولید در شهرک اشکذر فولاد و بررسی ظرفیت‌های معدنی شهرستان بهاباد از دیگر محور‌های مورد بحث در این نشست بود.

یزد با سه هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی چهارمین استان صنعتی کشور محسوب می‌شود.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شهادت در راه اسلام برای من آرزو کنید

به گزارش هفته نامه افق کویر، شهادت از