یزد دارای بالاترین ظرفیت سرمایه گذاری/ زمینه اشتغال ۵۰ هزار نفر در استان فراهم شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از اجرایی شدن بیش از ۷۰ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری افق کویر، محمد رضا علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از اجرایی شدن بیش از ۷۰ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد و گفت: با مصوبات اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تاکنون زمینه  اشتغال ۵۰ هزار نفر در این استان فراهم شده است.

او از شروع فعالیت این کارگروه از سال ۱۳۹۴ در استان خبر داد و افزود: در این مدت ۲۷۸۵ جلسه کارشناسی، ۱۵۷جلسه تخصصی و ۲۰۴ جلسه اصلی به منظور بررسی مسائل و مشکلات سرمایه‌گذاران و بخش‌خصوصی و سرعت‌بخشیدن به اشتغال تشکیل شده است.

علمدار یزدی ادامه داد: تاکنون در این کارگروه، مشکلات و مطالبات بخش‌خصوصی برای تولید و اشتغال بررسی که در مجموع از ۵۵۰۲ پرونده مختلف ۵۷۳۶ مورد آن بررسی و نسبت به تصمیم مناسب و حل مسائل اقدام شد.

راه اندازی یک واحد تولیدی کاشی اسلب با بهره گیری از مدرین‌ترین روش‌های تولید در شهرک اشکذر فولاد و بررسی ظرفیت‌های معدنی شهرستان بهاباد از دیگر محور‌های مورد بحث در این نشست بود.

یزد با سه هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی چهارمین استان صنعتی کشور محسوب می‌شود.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

معماران بزرگ متولد نمی شوند بلکه ساخته می شوند

به گزارش هفته نامه افق کویر؛ رویکرد طراحی‌های