برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات هتل نیکان

هتل نیکان بافق به عنوان مجموعه برتر شهرستان در اجرای پروتکل های بهداشتی و رعایت کیفیت برتر در استفاده از محصولات غذایی و دامی معرفی و با اهدای لوح تقدیر به مدیر و مجموعه هتل از آنان تقدیر شد.

 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت؛ مدیرکل دامپزشکی استان یزد از مجموعه هتل برای استفاده از محصولات دامی با استاندارد بالا و همچنین رعایت تمامی نکات بهداشتی در تهیه، نگهداری و طبخ محصولات دامی و طیور تقدیر شد.

فاتحی نیا مدیر کل دامپزشکی استان یزد در بازدید از هتل نیکان به همراه امامی و فرزانه سالاری سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان بافق و کوهگرد حسینی معاون شبکه بهداشت شهرستان،طی جلسه ای با میرزایی معاون منابع انسانی  و امور اجتماعی و  غلامرضاپور مدیر HSE شرکت  سنگ آهن و طالعی مدیر هتل از حسن اعتماد فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی به پرسنل مجموعه و انتخاب یک بانو برای مدیریت این مجموعه تشکر نمود و این انتخاب شایسته را نشانگر سطح بالای مدیریتی وی دانست.

همچنین در این جلسه از میرزایی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت سنگ آهن و طالعی مدیر هتل نیکان برای استفاده از برندهای برتر در صنایع غذایی و محصولات دامی و طیور، استفاده از اپلیکیشن های تخصصی انبارداری و برنامه ریزی تغذیه و بالابردن بهره وری و خدمات تقدیر شد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل