از ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین تا محکومیت قاچاقچی سوخت

به گزارش  هفته نامه افق کویر به نقل از ایرنا ، علی‌اصغر شریفی از متقاضیان حضور در مراسم پیاده روی اربعین خواست با مراجعه به سایت سماح پیش ثبت نام و ثبت نام خود را قطعی کنند.

وی تزریق ۲ دز واکسن را از شرایط حضور در همایش پیاده روی اربعین دانست و افزود: فرقی نمی‌کند چه واکسنی را تزریق کرده باشند فقط افرادی که از تزریق آخرین واکسن شان ۶ ماه گذشته است باید حتما ترزیق یادآور را انجام دهند.

***

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد از محکومیت ۶۰ میلیارد ریالی پرونده قاچاق سوخت در یزد خبر داد.

سید محمدمهدی مهاجریان مقدم گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی و نیروی انتظامی گلوگاه شهید مدنی مهریز در ایست و بازرسی به یک تریلر تانکر حامل سوخت مشکوک شده و پس از بازرسی از خودرو ۵۶ هزار و ۴۰۵ لیتر فرآورده‌های نفتی از نوع گازوئیل کشف و ضبط کردند.

وی افزود: متهم پرونده پس از بررسی در شعبه و احراز تخلف به موجب حکم صادره علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به جزای نقدی این میزان محکوم شده است.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی یزد تصریح کرد: پس از قطعی شدن دادنامه جریمه نقدی، توسط عوامل اجرای احکام وصول و به حساب خزانه کشور واریز خواهد شد.

وی همچنین از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در شهرستان خاتم خبر داد و اظهار داشت که متهم پس از بررسی پرونده و احراز تخلف به ضبط کالا و پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال محکوم شد.

***

نیکوکار یزدی هزینه پخت غذای محرم را برای آزادی ۲ زندانی جرائم غیرعمد استان اهدا کرد.

همزمان با شانزدهمین روز از ماه محرم، نیکوکار یزدی با مراجعه به دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ ۶۲۰ میلیون ریال را برای آزادی ۲ محکوم مالی جرائم غیر عمد پرداخت کرد.

این نیکوکار یزدی گفت: هر ساله در روز هفدهم محرم و هفتم امام حسین (ع) اقدام به طبخ غذا و تقسیم آن بین همسایه‌ها می‌کردم اما در سال جاری تصمیم گرفتم تا به جای پخت غذا اقدام به طبخ حلوا زرد کرده و مابقی مبلغ را به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اختصاص دهم.

***

مدیرعامل شرکت شهید قندی استان یزد گفت: تیم فوتبال شهید قندی امسال هم در مسابقات لیگ دو فوتبال قهرمانی کشور شرکت می‌کند.

محمد جواد عسکری افزود: ۲ سال است که در لیگ ۲ با هزینه‌های شرکت به فعالیت پرداختیم و سال گذشته بالای ۵۰ درصد نیروهای بومی داشتیم.

وی اظهار کرد: برخی اتفاقات در این مدت سبب ناامیدی ما نسبت به تیمداری شد ولی امسال تیم خواهیم داشت و درصدد هستیم تیمی بسیار خوب و با بیش از ۵۰ درصد نیروهای بومی به مسابقات روانه کنیم.

مدیرعامل شرکت شهید قندی یزد خاطرنشان ساخت: حضور این تیم در لیگ ۲ قطعی است و تیم را به گونه‌ای می‌بندیم تا امسال به لیگ یک صعود کند.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

مسئولین چَشم چَشمی گفتند و خبری از آن ها نشد

به گزارش هفته نامه افق کویر؛ در پی