از ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین تا محکومیت قاچاقچی سوخت

به گزارش  هفته نامه افق کویر به نقل از ایرنا ، علی‌اصغر شریفی از متقاضیان حضور در مراسم پیاده روی اربعین خواست با مراجعه به سایت سماح پیش ثبت نام و ثبت نام خود را قطعی کنند.

وی تزریق ۲ دز واکسن را از شرایط حضور در همایش پیاده روی اربعین دانست و افزود: فرقی نمی‌کند چه واکسنی را تزریق کرده باشند فقط افرادی که از تزریق آخرین واکسن شان ۶ ماه گذشته است باید حتما ترزیق یادآور را انجام دهند.

***

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد از محکومیت ۶۰ میلیارد ریالی پرونده قاچاق سوخت در یزد خبر داد.

سید محمدمهدی مهاجریان مقدم گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی و نیروی انتظامی گلوگاه شهید مدنی مهریز در ایست و بازرسی به یک تریلر تانکر حامل سوخت مشکوک شده و پس از بازرسی از خودرو ۵۶ هزار و ۴۰۵ لیتر فرآورده‌های نفتی از نوع گازوئیل کشف و ضبط کردند.

وی افزود: متهم پرونده پس از بررسی در شعبه و احراز تخلف به موجب حکم صادره علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به جزای نقدی این میزان محکوم شده است.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی یزد تصریح کرد: پس از قطعی شدن دادنامه جریمه نقدی، توسط عوامل اجرای احکام وصول و به حساب خزانه کشور واریز خواهد شد.

وی همچنین از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در شهرستان خاتم خبر داد و اظهار داشت که متهم پس از بررسی پرونده و احراز تخلف به ضبط کالا و پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال محکوم شد.

***

نیکوکار یزدی هزینه پخت غذای محرم را برای آزادی ۲ زندانی جرائم غیرعمد استان اهدا کرد.

همزمان با شانزدهمین روز از ماه محرم، نیکوکار یزدی با مراجعه به دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ ۶۲۰ میلیون ریال را برای آزادی ۲ محکوم مالی جرائم غیر عمد پرداخت کرد.

این نیکوکار یزدی گفت: هر ساله در روز هفدهم محرم و هفتم امام حسین (ع) اقدام به طبخ غذا و تقسیم آن بین همسایه‌ها می‌کردم اما در سال جاری تصمیم گرفتم تا به جای پخت غذا اقدام به طبخ حلوا زرد کرده و مابقی مبلغ را به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اختصاص دهم.

***

مدیرعامل شرکت شهید قندی استان یزد گفت: تیم فوتبال شهید قندی امسال هم در مسابقات لیگ دو فوتبال قهرمانی کشور شرکت می‌کند.

محمد جواد عسکری افزود: ۲ سال است که در لیگ ۲ با هزینه‌های شرکت به فعالیت پرداختیم و سال گذشته بالای ۵۰ درصد نیروهای بومی داشتیم.

وی اظهار کرد: برخی اتفاقات در این مدت سبب ناامیدی ما نسبت به تیمداری شد ولی امسال تیم خواهیم داشت و درصدد هستیم تیمی بسیار خوب و با بیش از ۵۰ درصد نیروهای بومی به مسابقات روانه کنیم.

مدیرعامل شرکت شهید قندی یزد خاطرنشان ساخت: حضور این تیم در لیگ ۲ قطعی است و تیم را به گونه‌ای می‌بندیم تا امسال به لیگ یک صعود کند.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل