رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق: مردم از من انتظارات زیادی دارند

به گزارش هفته نامه افق کویر، طی دیداری با دکتراحسان توکلی، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گفت: شناخت کافی از مجموعه ای که در آن فعالیت می کند کمک زیادی به پیشرفت اهداف سازمان خواهد کردو همچنین اگر صداقت در رفتار و گفتار سرلوحه کارها باشدنتایج مطلوبی حاصل می شود که در کنار آن حمایت مسئولین شهرستان نوید بخش آینده درخشانی برای شهرستان می باشد.
وی افزود: من تلاش می کنم که فعالیت های همکاران گذشته خود را به سرانجام رسانده و تمام توان خود را جهت رضایت مندی جامعه ورزشی شهرستان به کار خواهم گرفت چون مردم از من انتظارات زیادی دارند. با کمک و همیاری و همدلی دوستان و کسانی که دلسوزانه برای ورزش شهرستان کار می‌کنند.
وی در ادامه گفت: شروع کار ما با برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت قرار گرفت و برنامه های اداره ورزش و نوجوانان از هفته تربیت بدنی آغاز شد و با قدرت ادامه خواهد داشت؛در ابتدای کار از هیئت ها برنامه های عملکرد شش ماهه گذشته و برنامه های شش ماهه آینده را خواسته و هر هیئتی که فعال و کار تأثیر گذاری داشته است در لیست و اولویت قرار خواهد گرفت.
وی عنوان کرد: اولین نشست با هیئت های ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد و برنامه های هفته تربیت بدنی و برنامه های آینده مورد بررسی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: خوشبختانه هفته تربیت بدنی پر شور برگزار شد و اتفاقات خیلی خوبی رقم خورد، اعضای محترم شورای شهر، شهردار،فرماندار و معاونت سیاسی و اجتماعی و…. با همه عزیزان گفتگو نمودم و چشم اندازهای آینده را درمیان گذاشتم و با حضورشان دلگرمی خوبی به من دادند.
وی در ادامه گفت: هیئت ها مسابقات چشم نوازی برگزار کردند، خبرهای خوشایندی در مورد ورزش های تیمی در حال شکل گیری است و اداره ورزش و جوانان پیگیر ایجاد دهکده ورزشی است و برنامه توسعه ای در سه بخش انجام می شود؛ توسعه زیرساخت ها، بهره وری کامل و توسعه سطح علمی و فنی و آماری مربیان و توسعه ورزشکاران وتیم های ورزشی و باشگاه هادر دستور کاراست

حدیث عباسی-افسانه رنجبر|

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

چگونه رابطه بهتری با نوجوان باهوش داشته باشیم؟

ارتباط با نوجوان باهوش می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. این