رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق: مردم از من انتظارات زیادی دارند

به گزارش هفته نامه افق کویر، طی دیداری با دکتراحسان توکلی، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گفت: شناخت کافی از مجموعه ای که در آن فعالیت می کند کمک زیادی به پیشرفت اهداف سازمان خواهد کردو همچنین اگر صداقت در رفتار و گفتار سرلوحه کارها باشدنتایج مطلوبی حاصل می شود که در کنار آن حمایت مسئولین شهرستان نوید بخش آینده درخشانی برای شهرستان می باشد.
وی افزود: من تلاش می کنم که فعالیت های همکاران گذشته خود را به سرانجام رسانده و تمام توان خود را جهت رضایت مندی جامعه ورزشی شهرستان به کار خواهم گرفت چون مردم از من انتظارات زیادی دارند. با کمک و همیاری و همدلی دوستان و کسانی که دلسوزانه برای ورزش شهرستان کار می‌کنند.
وی در ادامه گفت: شروع کار ما با برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت قرار گرفت و برنامه های اداره ورزش و نوجوانان از هفته تربیت بدنی آغاز شد و با قدرت ادامه خواهد داشت؛در ابتدای کار از هیئت ها برنامه های عملکرد شش ماهه گذشته و برنامه های شش ماهه آینده را خواسته و هر هیئتی که فعال و کار تأثیر گذاری داشته است در لیست و اولویت قرار خواهد گرفت.
وی عنوان کرد: اولین نشست با هیئت های ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد و برنامه های هفته تربیت بدنی و برنامه های آینده مورد بررسی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: خوشبختانه هفته تربیت بدنی پر شور برگزار شد و اتفاقات خیلی خوبی رقم خورد، اعضای محترم شورای شهر، شهردار،فرماندار و معاونت سیاسی و اجتماعی و…. با همه عزیزان گفتگو نمودم و چشم اندازهای آینده را درمیان گذاشتم و با حضورشان دلگرمی خوبی به من دادند.
وی در ادامه گفت: هیئت ها مسابقات چشم نوازی برگزار کردند، خبرهای خوشایندی در مورد ورزش های تیمی در حال شکل گیری است و اداره ورزش و جوانان پیگیر ایجاد دهکده ورزشی است و برنامه توسعه ای در سه بخش انجام می شود؛ توسعه زیرساخت ها، بهره وری کامل و توسعه سطح علمی و فنی و آماری مربیان و توسعه ورزشکاران وتیم های ورزشی و باشگاه هادر دستور کاراست

حدیث عباسی-افسانه رنجبر|

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل