رتبه دوم یزد در جذب تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی یزد گفت: استان یزد در جذب تسهیلات ارزان قیمت تبصره ۱۸ قانون بودجه برای حمایت از تولید و اشتغال زایی در رتبه دوم کشور قرار دارد.

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد دهقان منشادی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی یزد در دیدار با استاندار گفت: یزد در جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه در کشور رتبه اول را کسب کرده است.

او افزود: جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای دستگاه‌های اجرایی و جلب سرمایه گذاری خارجی در استان، در دستور کار این مجموعه قرار دارد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی یزد ادامه داد: استان یزد در تحقق درآمد‌های عمومی استان، بدهی و مطالبات دستگاه‌های اجرایی، مدیریت اموال منقول و غیرمنقول و صورت‌های مالی دستگاه‌های اجرایی، از شرایط قابل قبولی برخوردار است.

دهقان منشادی تصریح کرد: علاوه بر رتبه برتر اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان در جشنواره شهید رجایی وزارت اقتصاد، این مجموعه در بخش رسیدگی به صورت‌های مالی دستگاه‌های اجرایی و کاهش زمان دادرسی مالیاتی و تعیین تکلیف شکایت‌های مالیاتی نیز حائز رتبه برتر کشوری شده است.

او از رتبه برتر استان یزد در تدوین فرصت‌های سرمایه گذاری استاندارد خبر داد و اظهار داشت: با حمایت استاندار یزد بحث تاسیس شرکت تامین سرمایه در استان نیز در حال پیگیری است.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

۲۸۵ بیمار مبتلا به ایدز در یزد شناسایی شده‌اند

میرزایی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: