رتبه دوم یزد در جذب تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی یزد گفت: استان یزد در جذب تسهیلات ارزان قیمت تبصره ۱۸ قانون بودجه برای حمایت از تولید و اشتغال زایی در رتبه دوم کشور قرار دارد.

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد دهقان منشادی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی یزد در دیدار با استاندار گفت: یزد در جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه در کشور رتبه اول را کسب کرده است.

او افزود: جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای دستگاه‌های اجرایی و جلب سرمایه گذاری خارجی در استان، در دستور کار این مجموعه قرار دارد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی یزد ادامه داد: استان یزد در تحقق درآمد‌های عمومی استان، بدهی و مطالبات دستگاه‌های اجرایی، مدیریت اموال منقول و غیرمنقول و صورت‌های مالی دستگاه‌های اجرایی، از شرایط قابل قبولی برخوردار است.

دهقان منشادی تصریح کرد: علاوه بر رتبه برتر اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان در جشنواره شهید رجایی وزارت اقتصاد، این مجموعه در بخش رسیدگی به صورت‌های مالی دستگاه‌های اجرایی و کاهش زمان دادرسی مالیاتی و تعیین تکلیف شکایت‌های مالیاتی نیز حائز رتبه برتر کشوری شده است.

او از رتبه برتر استان یزد در تدوین فرصت‌های سرمایه گذاری استاندارد خبر داد و اظهار داشت: با حمایت استاندار یزد بحث تاسیس شرکت تامین سرمایه در استان نیز در حال پیگیری است.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل