رزمی کاران شهرستان بافق

به گزارش هفته نامه افق کویر: مسابقات کمربند طلایی و قهرمانی استان، اقایان “اسپورت مدرن کیک بوکسینگ “ تاریخ ۲۵و ۲۶ بهمن ماه سالجاری در حسینیه عیش آباداستان یزد برگزار شد.در این دوره از مسابقات، ایمان ابرهیم زاده به عنوان داور از شهرستان بافق حضور داشته و مربیگری تیم را عهده دار بود. همچنین، علیرضاشریعتی در رده نوجوانان به مقام دوم دست یافته و علی علیخانی نیز در رده بزرگسالان مقام سومی را از آن خود نمود.

کیک بوکسینگ ورزشی پویا و بالنده است
“ایمان ابراهیم زاده” گفت:قریب به ۱۵سال، به عنوان مربی رزمی (کیک بوکسینگ) در بخش آقایان فعالیت دارم. وی در مورد ورزش های رزمی گفت: ورزش رزمی کیک بوکسینگ ورزشی پویا و بالنده است؛ که تداوم این پویایی نیز روز به روز در بین جوانان شهرستان بافق بیشتر می شود .وی ادامه داد: این ورزش از محبوبیت بسیاری زیادی در بین جوانان برخور دار بوده و همه سنین را شامل می شود. بنیان همه ورزش های رزمی پرورش روح در کنار پرورش جسم و تاکید گسترده بر تقویت صفات برجسته و خوب انسانی و پرهیز و دوری جستن از زشتی ها و پلیدی ها است.
وی گفت:این دوره از مسابقات طی دو روز در رده سنی نونهالان،نوجوانان ،جوانان و بزرگسالان برگزار شده و از شهرستان بافق ۹ بازیکن شرکت نموده؛ که در رده سنی نوجوانان،جوانان و بزرگسالان موفق به کسب مقام شدند.
عملکرد مطلوب تیم داوری در مسابقات
ابراهیم زاده ادامه داد:تیم داوری از عملکرد خوبی برخوردار بوده و از قوانین روز آگاهی داشته و قبل از مسابقات، استاژ داوری را گذرانده بودند.
وی در پایان تصریح نمود: امید است با استعانت از الطاف الهی و با همت و تلاش روزافزون تمامی جوانان عزیز، شاهد پیروزی های پی در پی و پرآوازه شدن نام ایران عزیز در همه میادین بین المللی باشیم.

در ادامه گزارش به گفتگو با چندتن از نام آوران رشته‌های رزمی پرداخته که در ادامه می خوانید:
“صالح منصوریان”گفت:۱۷سال سن دارم و از پایه پنجم ابتدایی در این رشته فعالیت دارم. و در این رشته ورزشی، مقام های زیاد اولی و دومی کسب نمودم.
وی گفت: آرزومندم؛ بتوانم بر روی سکوهای قهرمانی ایستاده و پرچم کشورم را در میادین جهانی بالا ببرم. از مسئولین تقاضا دارم نگاه ویژه ای به رشته های رزمی داشته باشند.
علی رضا شریعتی ۱۴ ساله گفت: به مدت ۲ سال است که در رشته کیک بوکسینگ فعالیت دارم. اولین حضورم در مسابقات، برایم تجربه شیرینی بود و امیدوارم در آینده در سمت مربی گری به مردم کشورم خدمت نمایم.

افسانه رنجبر

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

۲۸۵ بیمار مبتلا به ایدز در یزد شناسایی شده‌اند

میرزایی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: