رزمی کاران شهرستان بافق

به گزارش هفته نامه افق کویر: مسابقات کمربند طلایی و قهرمانی استان، اقایان “اسپورت مدرن کیک بوکسینگ “ تاریخ ۲۵و ۲۶ بهمن ماه سالجاری در حسینیه عیش آباداستان یزد برگزار شد.در این دوره از مسابقات، ایمان ابرهیم زاده به عنوان داور از شهرستان بافق حضور داشته و مربیگری تیم را عهده دار بود. همچنین، علیرضاشریعتی در رده نوجوانان به مقام دوم دست یافته و علی علیخانی نیز در رده بزرگسالان مقام سومی را از آن خود نمود.

کیک بوکسینگ ورزشی پویا و بالنده است
“ایمان ابراهیم زاده” گفت:قریب به ۱۵سال، به عنوان مربی رزمی (کیک بوکسینگ) در بخش آقایان فعالیت دارم. وی در مورد ورزش های رزمی گفت: ورزش رزمی کیک بوکسینگ ورزشی پویا و بالنده است؛ که تداوم این پویایی نیز روز به روز در بین جوانان شهرستان بافق بیشتر می شود .وی ادامه داد: این ورزش از محبوبیت بسیاری زیادی در بین جوانان برخور دار بوده و همه سنین را شامل می شود. بنیان همه ورزش های رزمی پرورش روح در کنار پرورش جسم و تاکید گسترده بر تقویت صفات برجسته و خوب انسانی و پرهیز و دوری جستن از زشتی ها و پلیدی ها است.
وی گفت:این دوره از مسابقات طی دو روز در رده سنی نونهالان،نوجوانان ،جوانان و بزرگسالان برگزار شده و از شهرستان بافق ۹ بازیکن شرکت نموده؛ که در رده سنی نوجوانان،جوانان و بزرگسالان موفق به کسب مقام شدند.
عملکرد مطلوب تیم داوری در مسابقات
ابراهیم زاده ادامه داد:تیم داوری از عملکرد خوبی برخوردار بوده و از قوانین روز آگاهی داشته و قبل از مسابقات، استاژ داوری را گذرانده بودند.
وی در پایان تصریح نمود: امید است با استعانت از الطاف الهی و با همت و تلاش روزافزون تمامی جوانان عزیز، شاهد پیروزی های پی در پی و پرآوازه شدن نام ایران عزیز در همه میادین بین المللی باشیم.

در ادامه گزارش به گفتگو با چندتن از نام آوران رشته‌های رزمی پرداخته که در ادامه می خوانید:
“صالح منصوریان”گفت:۱۷سال سن دارم و از پایه پنجم ابتدایی در این رشته فعالیت دارم. و در این رشته ورزشی، مقام های زیاد اولی و دومی کسب نمودم.
وی گفت: آرزومندم؛ بتوانم بر روی سکوهای قهرمانی ایستاده و پرچم کشورم را در میادین جهانی بالا ببرم. از مسئولین تقاضا دارم نگاه ویژه ای به رشته های رزمی داشته باشند.
علی رضا شریعتی ۱۴ ساله گفت: به مدت ۲ سال است که در رشته کیک بوکسینگ فعالیت دارم. اولین حضورم در مسابقات، برایم تجربه شیرینی بود و امیدوارم در آینده در سمت مربی گری به مردم کشورم خدمت نمایم.

افسانه رنجبر

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

برنامه ها واقدامات کمیته امداد شهرستان بافق در سال ۱۴۰۲

به گزارش هفته نامه افق کویر، ابوالقاسم طلایی