کلاس های آموزشی و به کار گیری مربیان مجرب هزینه زیادی را به همراه دارد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مسابقات کاراته دختران ، در ششم اسفند ماه، در مجموعه ورزشی شهدای اقتدار شهریار تهران برگزار شد. گفتنی است این مسابقات در سطح بین المللی برگزار شده و ورزشکارانی از کشورهای، آذربایجان،عراق، کنگو،پاکستان و چند کشور دیگر نیز در این مسابقات حضور داشته و با یکدیگر به رقابت پرداختند. در این شماره از هفته نامه افق کویر، خبرنگار ما به گفتگو با “منیژه اکبری” سرمربی تیم کاراته دختران بافق پرداخته که در ادامه می خوانید:

“منیره اکبری” از ده سالگی ورزش کاراته را آغاز نموده و سه سال است که در حیطه مربی گری فعالیت دارد.
وی عنوان نمود: جای بسی خرسندی است که استقبال خوبی از ورزش کاراته از سوی بانوان بافقی و خانواده ها صورت گرفته و هر ماه تعداد قابل توجهی به هنرآموزان و علاقه مندان به این رشته ورزشی، اضافه می شود.
سرمربی تیم کاراته دختران بافق، اظهار نمود: یکی از شرایط حضور در تیم ملی، شرکت در کلاس های بازآموزی و بهره مندی از بهترین مربیان آموزشی بوده که بتوان ورزشکاران را به سطح بالاتری ارتقاء داد و حضور شاگردانم در تیم ملی به بزرگترین نگرانی ام مبدل شده است و آرزومندم در سمت مربی تیم ملی به تربیت و آموزش فرزندان ایران عزیزم همت گمارم.

کلاس های آموزشی و به کار گیری مربیان مجرب
وی تصریح نمود: برگزاری کلاس های آموزشی و به کار گیری مربیان مجرب به منظور بالا بردن سطح کیفی بازیکنان هزینه زیادی را به همراه دارد.
وی در ادامه افزود: در مسابقات بین المللی تهران، بیش از سه هزار ورزشکار از کشورهای ، عراق، افغانستان، پاکستان، کنگو و غیره حضور داشتند و ۸ تن از دختران کاراته کار بافقی در رده نونهالان و خردسالان و با کمربند سبز، آبی، بنفش و به مربی گری “فاطمه بیگی” به مسابقات اعزام شدند. دختران کاراته کار بافقی در این مسابقات موفق به کسب ۴ مدال طلای ارزشمند و یک مدال نقره و برنز شده، که سیما باقری،کیمیا کریمی،زهرا زمانی و دینا کارگران توانستند با راهیابی به مرحله پایانی و شکست حریفان طلایی شوند و ملیکا موحدین و مهیا دهستانی نیز در وزن های خود به مدال های نقره و برنز بسنده نمودند.
سرمربی تیم کاراته دختران بافق عنوان نمود: یکی از شیرین ترین خاطراتم ایستادن در کنار تشک کاراته و تماشای تلاش و جنگندگی شاگردانم به منظور کسب پیروزی است.

حکیمه السادات میرمحمدی-افسانه رنجبر

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

۲۸۵ بیمار مبتلا به ایدز در یزد شناسایی شده‌اند

میرزایی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: