کلاس های آموزشی و به کار گیری مربیان مجرب هزینه زیادی را به همراه دارد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مسابقات کاراته دختران ، در ششم اسفند ماه، در مجموعه ورزشی شهدای اقتدار شهریار تهران برگزار شد. گفتنی است این مسابقات در سطح بین المللی برگزار شده و ورزشکارانی از کشورهای، آذربایجان،عراق، کنگو،پاکستان و چند کشور دیگر نیز در این مسابقات حضور داشته و با یکدیگر به رقابت پرداختند. در این شماره از هفته نامه افق کویر، خبرنگار ما به گفتگو با “منیژه اکبری” سرمربی تیم کاراته دختران بافق پرداخته که در ادامه می خوانید:

“منیره اکبری” از ده سالگی ورزش کاراته را آغاز نموده و سه سال است که در حیطه مربی گری فعالیت دارد.
وی عنوان نمود: جای بسی خرسندی است که استقبال خوبی از ورزش کاراته از سوی بانوان بافقی و خانواده ها صورت گرفته و هر ماه تعداد قابل توجهی به هنرآموزان و علاقه مندان به این رشته ورزشی، اضافه می شود.
سرمربی تیم کاراته دختران بافق، اظهار نمود: یکی از شرایط حضور در تیم ملی، شرکت در کلاس های بازآموزی و بهره مندی از بهترین مربیان آموزشی بوده که بتوان ورزشکاران را به سطح بالاتری ارتقاء داد و حضور شاگردانم در تیم ملی به بزرگترین نگرانی ام مبدل شده است و آرزومندم در سمت مربی تیم ملی به تربیت و آموزش فرزندان ایران عزیزم همت گمارم.

کلاس های آموزشی و به کار گیری مربیان مجرب
وی تصریح نمود: برگزاری کلاس های آموزشی و به کار گیری مربیان مجرب به منظور بالا بردن سطح کیفی بازیکنان هزینه زیادی را به همراه دارد.
وی در ادامه افزود: در مسابقات بین المللی تهران، بیش از سه هزار ورزشکار از کشورهای ، عراق، افغانستان، پاکستان، کنگو و غیره حضور داشتند و ۸ تن از دختران کاراته کار بافقی در رده نونهالان و خردسالان و با کمربند سبز، آبی، بنفش و به مربی گری “فاطمه بیگی” به مسابقات اعزام شدند. دختران کاراته کار بافقی در این مسابقات موفق به کسب ۴ مدال طلای ارزشمند و یک مدال نقره و برنز شده، که سیما باقری،کیمیا کریمی،زهرا زمانی و دینا کارگران توانستند با راهیابی به مرحله پایانی و شکست حریفان طلایی شوند و ملیکا موحدین و مهیا دهستانی نیز در وزن های خود به مدال های نقره و برنز بسنده نمودند.
سرمربی تیم کاراته دختران بافق عنوان نمود: یکی از شیرین ترین خاطراتم ایستادن در کنار تشک کاراته و تماشای تلاش و جنگندگی شاگردانم به منظور کسب پیروزی است.

حکیمه السادات میرمحمدی-افسانه رنجبر

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

برنامه ها واقدامات کمیته امداد شهرستان بافق در سال ۱۴۰۲

به گزارش هفته نامه افق کویر، ابوالقاسم طلایی